;
coinex

تماشا کنید: هواوی میت 10 یک گوشی هوشمند نیست!

هواوی میت 10 یک گوشی هوشمند نیست!
هواوی به تازگی یک تیزر تبلیغاتی را در قالب یک ویدیو ارائه داد و آن را در توییتر خود به اشتراک گذاشت. در این تیزر تبلیغاتی ویژگی‌هایی از گوشی هواوی میت 10 خودنمایی می‌کند.

کمپانی گوشی ساز هواوی قصد دارد تا در شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) با برگزاری رویدادی در برلین آلمان، گوشی‌های جدید سری میت 10 خود را معرفی کند. این شرکت در پیج رسمی توییتر خود تیزری تبلیغاتی را به اشتراک گذاشته که ویژگی‌های جذابی از پرچمداران جدید سری میت را نشان می‌دهد.

در این ویدیوی 55 ثانیه‌ای، به طور دقیق و مشخص گوشی هواوی میت 10 به نمایش در نمی‌آید، اما می‌توان بخش‌هایی از این دستگاه را دید. در این ویدیو به وضوح به دوربین دوگانه هواوی میت 10 اشاره می شود. شمایلی که از این گوشی مورد نظر در برابر دیدگانتان قرار می‌گیرد، نشان می‌دهد که نمایشگر بلند و باریک آن دارای نسبت تصویر 18:9 است.

این شرکت چینی در تیزر تبلیغاتی خود نکته جذابی را بازگو می‌کند. هواوی میت 10 به مانند ما فکر می‌کند! این موضوع تایید می‌کند که محصول جدید این کمپانی به پردازنده کرین 970 مجهز است. پردازنده‌ای که با یک تراشه اختصاصی هوش مصنوعی همراه است.

در پایان این تیزر گفته می‌شود که هواوی میت 10 یک گوشی هوشمند نیست، بلکه این محصول یک ماشین باهوش است. با این وجود می‌توان پیش بینی کرد که هواوی به شدت بر روی هوش مصنوعی سری میت 10 خود تمرکز کرده است.

شایعات می‌گویند که هواوی میت 10 در چندین مدل مختلف عرضه خواهد شد. در کنار مدل استاندارد میت 10، این شرکت احتمالا از گوشی‌های هواوی میت 10 پرو و هواوی میت 10 لایت نیز رونمایی می‌کند.

در لیست شایعه شده برای مشخصات هواوی میت 10 یک نمایشگر 5.9 و یا 6 اینچی به چشم می‌خورد و احتمالا اندروید 8 اوریو نیز مدیریت نرم افزاری ان را بر عهده خواهد داشت.

گفته می شود که این سری جدید دارای مدلی به نام هواوی میت 10 پورشه دیزاین است که از طراحی خاصی برخوردار بوده و می‌تواند گران ترین گوشی هواوی در تاریخ این کمپانی باشد. ویدیوی زیر را تماشا کنید تا ببینید که این کمپانی چینی چه محصولی را برای طرفداران خود در نظر گرفته است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر