;
coinex

همه شایعات درباره گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

همه شایعات درباره گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه
کمپانی گوگل در چهارم اکتبر (12 مهرماه) گوشی‌های گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را معرفی خواهد کرد و اکنون به لطف شایعاتی که تاکنون منتشر شده، تقریبا همه جزئیات از قیمت و مشخصات تا تاریخ عرضه درباره این دستگاه‌ها مشخص شده است.

طراحی گوگل پیکسل 2

رندرهایی از گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال منتشر شد و طراحی این دو دستگاه را آشکار کرد. بر اساس رندرهای منتشر شده، گوگل پیکسل 2 و نسخه بزرگتر این دستگاه در پنل پشتی دارای دو تناژ رنگی مختلف هستند که طراحی آن را منحصر به فرد کرده است. این همان طراحی خاصی بوده که هواوی برای میت 10 پرو نیز در نظر گرفته است.

یک سوم از پنل پشتی از شیشه ساخته شده و مابقی فلزی خواهد بود. سال گذشته، گوگل سنسور اثر انگشت را در قسمت شیشه‌ای پنل پشتی قرار داده بود و اکنون شایعات نشان می‌دهند که این حسگر در مدل‌های گوگل پیکسل 2 در قسمت فلزی آن تعبیه شده است.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال وجود کد حفاظتی IP67 است. با این وجود شما به راحتی می‌توانید از این گوشی‌ها در زیر دوش و یا در استخر و در حال شنا کردن نیز استفاده کنید.

بعید است که گوشی‌های نسل دوم گوگل پیکسل با جک هدفون 3.5 میلیمتری همراه شوند، اما تقریبا وجود اسپیکرهای استریو دوگانه در آنها تایید شده است. گوگل پیکسل 2 انتظار می‌رود که در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید خودنمایی کند و گوگل پیکسل 2 ایکس ال نیز در ترکیب رنگی سیاه و سفید و رنگ‌بندی‌های مختلف مشکی دیده خواهد شد.

محافظ صفحه نمایش گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال
محافظ صفحه نمایش گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال

به نظر می‌رسد که گوشی گوگل پیکسل 2 چندان تفاوتی با نسل قبلی خود نخواهد داشت، اما گوشی پیکسل 2 ایکس ال با طراحی نمایشگر تمام صفحه به مانند پرچمداران جدید بازار همچون ال جی وی 30 و گلکسی اس 8 رخ نشان خواهد داد.

کمپانی اچ تی سی همواره در ساخت گوشی‌های گوگل نقش مهمی را ایفا کرده و امسال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود، مخصوصا با توجه به این موضوع که گوگل بخش موبایل اچ تی سی را به تملک خود درآورده است. حداقل یکی از مدل‌های امسال گوگل پیکسل که احتمالا گوگل پیکسل 2 باشد، توسط این کمپانی تایوانی طراحی شده است.

گوگل در گوشی‌های گوگل پیکسل 2 از یک ویژگی جالب استفاده کرده که مربوط به اچ تی سی است. یک قاب حساس به فشار می‌تواند برخی از برنامه‌های گوگل پیکسل 2 را به سادگی در اختیار کاربر قرار دهد. این همان ویژگی خاصی است که در اچ تی سی یو 11 از آن با عنوان اج سنس یاد می‌شود. فعال کردن دستیار گوگل با این ویژگی یکی از این موارد است.

پیش بینی می‌شود که گوشی گوگل پیکسل 2 با یک نمایشگر اولد 4.97 اینچی که از رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) پشتیبانی می‌کند، معرفی شود. از سوی دیگر شایعات نشان می‌دهند که گوگل پیکسل 2 ایکس ال با آنکه تفاوت چندانی در اندازه با نسخه پیکسل 2 ندارد، اما به یک نمایشگر اولد 5.99 اینچی مجهز خواهد بود.

این موضوع به لطف طراحی نمایشگر بدون حاشیه در گوشی بزرگتر پیکسل 2 ایکس ال فراهم شده است. گفته می‌شود که نمایشگر این دستگاه از رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل پشتیبانی کرده و دارای نسبت تصویر 18 به 9 است. در این دستگاه نسبت نمایشگر به بدنه، چیزی در حدود 80 تا 85 درصد خواهد بود.

مشخصات گوگل پیکسل 2

در لیست مشخصات گوگل پیکسل 2 یکی از مواردی که شایعات مختلف و البته ضد و نقیضی را به خود اختصاص داده بود، پردازنده آن بود. در ابتدا گفته می‌شد که گوگل پیکسل 2 با اسنپدراگون 836 که یک نسخه ارتقا یافته از اسنپدراگون 835 است، قدرتنمایی خواهد کرد، اما بعد از مدتی و با تایید کوالکام که این پردازنده هرگز تولید نخواهد شد، احتمالات به سمت وجود اسنپدراگون 835 گردش کرد.

اسنپدراگون 835 در این دو دستگاه توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد. این دو دستگاه در دو نسخه مختلف از نظر فضای ذخیره سازی عرضه می‌شوند. نسخه‌ای به 64 گیگابایت رم مجهز بوده و نسخه دیگر با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. متاسفانه درست به مانند گوگل پیکسل اصلی، این دو دستگاه نیز فاقد درگاه کارت میکرو اس دی برای ارتقا حافظه داخلی هستند.

موبایل گوگل پیکسل 2 احتمالا انرژی روزانه خود را از یک باتری 2700 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و گوگل پیکسل 2 ایکس ال به یک باتری 3520 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. هیچ اطلاعات دقیقی درباره پیکره‌بندی دوربین‌های نسل دوم گوگل پیکسل در دسترس نیست. با این حال گفته می‌شود که دوربین پشتی هر دو گوشی به لرزشگیر اپتیکال مجهز هستند. گوشی گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو از جعبه خارج خواهند شد.

قیمت گوگل پیکسل 2

شایعات می‌گویند که قیمت گوگل پیکسل 2 برای نسخه 64 گیگابایتی آن 649 دلار و برای نسخه 128 گیگابایتی 749 دلار خواهد بود. این نسخه‌ها برای گوگل پیکسل 2 ایکس ال نیز وجود دارد و قیمت آن برای نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی به ترتیب 849 دلار و 949 دلار خواهد بود.

رویداد رونمایی گوگل در تاریخ چهارم اکتبر برابر با دوازدهم مهرماه در سانفرانسیکو برگزار خواهد شد. این رویداد در ساعت 9 صبح به وقت محلی برگزار شده که به وقت تهران، ساعت 7:30 دقیقه بعدازظهر خواهد بود.

ما در تکراتو، البته در توییتر تکراتو به آدرس https://twitter.com/Techratocom  این رویداد را به صورت زنده پوشش خواهیم داد. گوگل علاوه بر این دو گوشی جدید خود محصولات دیگری را نیز برای معرفی آماده کرده است. لینک زیر می‌تواند شما را از محصولات دیگر غول موتورهای جستجو که در آن روز معرفی خواهند شد، مطلع کند. با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید:

در رویداد رونمایی گوگل پیکسل ۲ چه محصولات دیگری معرفی خواهند شد


.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر