;
coinex

نسخه‌های قدیمی بازی Halo به اکس‌باکس وان می‌آیند

نسخه‌های قدیمی بازی Halo به اکس‌باکس وان می‌آیند

به زودی نسخه‌های قدیمی‌تر بازی Halo در دسترس بازیکنان اکس‌باکس وان قرار خواهند گرفت. این بازی‌ها از همین امروز در فروشگاه مایکروسافت قابل دسترسی هستند.

مایکروسافت این هفته خبر خوبی برای طرفداران بازی Halo داشت. تمامی نسخه‌های قدیمی این بازی، از جمله Halo 3، Halo 4 و Combat Evolved که پیش از این تنها بر روی ایکس باکس ۳۶۰ قابل اجرا بودند، از این پس در ایکس باکس‌های وان و وان اس نیز در دسترس خواهند بود. (نسخه‌ی Reach پیش از این نیز بر روی ایکس باکس‌های جدید قابل اجرا بود.) هرچند کسانی که دستگاه ایکس‌باکس وان اکس را دارند، قدری دیرتر به این بازی‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

مایکروسافت، تابستان امسال تمامی دی‌ال‌سی‌های بازی Halo را به صورت مجانی در فروشگاه خود قرار داد. به همین دلیل انتظار می‌رفت که نسخه‌های قدیمی این بازی نیز به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. اگر پیش از این، نسخه‌های اعلام شده (بجز Combat Evolved) را خریداری کرده‌اید؛ از همین حالا می‌توانید آن را در ایکس‌باکس خود دانلود و استفاده کنید.

همچنین بازیکن‌ها می‌توانند از بخش مولتی‌پلیر با دوستان خود که از ایکس باکس ۳۶۰ استفاده می‌کنند؛ به بازی بپردازند. همچنین کسانی که Halo 3: Mythic را در اختیار دارند نیز می‌توانند با سایر بازیکنان نسخه‌ی عادی ۳ روبرو شوند.

مایکروسافت همچنین اطلاعات جدیدی درباره‌ی شخصیتی به نام پاویوم، از پک Awakening the Nightmare منتشر کرده است. پاویوم یک رهبر Banished است که به همراه برادر خود وُردیوس در بازی ظاهر می‌شود. او یک مهندس نبرد است که نتوانسته، به دلیل وفاداری به برادر و گروهش، به رتبه‌های بالاتر دست پیدا کند.

او در جنگ به سیستمِ هیوی مورتار مجهز است و از این طریق می‌تواند رقبا را بمب‌باران کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این شخصیت، می‌توانید به وبسایت این بازی مراجعه کنید.

نسخه‌های قدیمی Halo بزودی به اکس‌باکس وان می‌آیند

.

منبع: Engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر