;
coinex

جزئیات بیشتری از لپ تاپ گوگل پیکسل بوک منتشر شد

جزئیات بیشتری از لپ تاپ گوگل پیکسل بوک منتشر شد
گوگل فردا در سان فرانسیسکو رویدادی را برگزار خواهد کرد که در آن گوشی‌های جدید گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال را معرفی خواهد کرد، اما این تمام آن چیزی نیست که غول موتورهای جستجو به نمایش خواهد گذاشت. ساعاتی پیش جزئیات بیشتری از لپ تاپ گوگل پیکسل بوک منتشر شد.

شاید نام پیکسل بوک برای کاربرانی که از لپ تاپ های گوگل استفاده کرده‌اند، کمی عجیب باشد. گوگل در واقع لپ تاپ های کروم بوک خود را با برند جدید گوگل پیکسل بوک عرضه خواهد کرد و امروز قبل از رویداد گوگل، جزئیات بیشتری از لپ تاپ جدید گوگل منتشر شد. این لپ تاپ نیز فردا در مراسم رونمایی این کمپانی معرفی می‌شود.


بیشتر بخوانید:

در رویداد رونمایی گوگل پیکسل ۲ چه محصولات دیگری معرفی خواهند شد


بر اساس این گزارش جدید، لپ تاپ گوگل پیکسل بوک دارای یک صفحه نمایش 12.3 اینچی است و در سه نسخه 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه خواهد شد. قیمت این لپ تاپ در مدل پایه آن از 1199 دلار آغاز شده و به 1749 دلار در مدل 512 گیگابایتی آن ختم خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه‌های دارای فضای ذخیره سازی بیشتر، حافظه رم بیشتری نیز دارند یا خیر.

تا آنجا که به پردازنده این لپ تاپ مربوط می‌شود، اعتقاد بر این است که پردازنده Core i5 اینتل در آن قدرتنمایی خواهد کرد، اما اطلاعاتی درباره سرعت کلاک این پردازنده در نسخه‌های مختلف آن در دسترس نیست.

بدون شک می‌توان گفت که لپ تاپ پیکسل بوک از سیستم عامل کروم OS مبتنی بر کلود گوگل قدرت خواهد گرفت. هنوز جزئیات مربوط به تاریخ عرضه این دستگاه وجود ندارد؛ اما با توجه به اینکه رویداد گوگل فردا راس ساعت هفت و نیم عصر به وقت تهران برگزار می‌شود، ما برای دریافت اطلاعات بیشتر زمان چندان زیادی را صبر نخواهیم کرد.

با تکراتو همراه باشید. رویداد گوگل فردا به صورت زنده در توییتر تکراتو پوشش داده می‌شود. با کلیک کردن بر روی این لینک (https://twitter.com/Techratocom) به صفحه رسمی ما در توییتر هدایت خواهید شد. رویداد گوگل را فردا با ما به صورت لایو دنبال کنید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر