coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

عدم تولید خودروهای تک ستاره از آغاز سال 97

عدم تولید خودروهای تک ستاره از آغاز سال 97مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، از عدم تولید خودروهای تک ستاره تا پایان سال جاری خبر داد و اعلام کرد که این امر براساس سیاست وزارت صنعت است.

اشکان گلپایگانی بر عدم تولید خودروهای تک ستاره تاکید نمود و اعلام کرد که مطابق سیاست وزارت صنعت نباید هیچ خودروی تک ستاره‌ای، از آغاز سال 97 در خط تولید شرکت‌های خودروسازی کشور وجود داشته باشد.

وی تاکید نمود که وظیفه خودروسازان است تا در مورد جزئیات مربوط به ارتقاء کیفیت این خودروها، پاسخ مناسبی را ارائه کنند. وی ادامه داد که براساس گزارشات موجود شرکت‌های خودروسازی پروژه‌های مختلفی را برای ارتقاء کیفیت محصولات خود در دستور کار قرار داده‌اند.

اشکان گلپایگانی اعلام کرد که با وجود انجام پروژه‌های مختلف برای ارتقاء کیفیت خودروهای تک ستاره، هنوز هیچ گزارشی از نتایج این پروژه‌ها ارائه نشده است.

اکنون این پرسش مطرح است که اگر در مدت این 5 ماه باقیمانده تا آخر سال، تغییری در کیفیت خودروهای تک ستاره ایجاد نگردد وضعیت آنها به چه صورت خواهد بود؟ مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پاسخ به این پرسش از عدم تولید خودروهای تک ستاره سخن گفت و ادامه داد که خط تولید این خودروها متوقف خواهد شد.

براساس گزارش شهریورماه امسال شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای پژو پارس ایران خودرو، پژو 405 خراسان، پژو پارس مازندران، پژو پارس فارس، ساینا، تیبا 2، تیبا، ام وی ام 110 اس، سایپا 131 ایکس، سایپا 132 ایکس، سایپا 131 ایکس پارس خودرو همچنان در رده خودروهای تک ستاره قرار دارند و هنوز هیچ تغییری در کیفیت این محصولات به وجود نیامده است.


بیشتر بخوانید: توقف تولید 20 مدل خودرو  در سال آینده


.

منبع: iranjib

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر