coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رونمایی از هدست واقعیت افزوده HMD Odyssey سامسونگ

هدست واقعیت افزوده HMD Odyssey سامسونگ

شرکت کره‌ای سامسونگ (Samsung) به تازگی از هدست جدید HMD Odyssey رونمایی کرد که علاوه بر استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی، تجربه واقعیت افزوده را نیز برای کاربران سیستم عامل ویندوز 10 به ارمغان خواهد آورد.

هدست واقعیت افزوده اچ ام دی اودیسه سامسونگ

شرکت سامسونگ به طور رسمی از هدست واقعیت افزوده جدید خود که برای سیستم عامل ویندوز 10 (Windows 10) ساخته شده است، رونمایی کرد. بر اساس اعلام شرکت سامسونگ، هدست واقعیت افزوده HMD Odyssey سامسونگ از دو صفحه نمایش آمولد (AMOLED) با سایز 3.5 اینچ در ساخت این محصول استفاده کرده که زاویه دیدی معادل 110 درجه را برای کاربران فراهم می کند.

علاوه بر این استفاده از بلندگوهای داخلی هدست واقعیت افزوده HMD Odyssey سامسونگ ساخت شرکت اطریشی AKG بوده که با قابلیت تولید صدایی فراگیر و سه بعدی، تجربه‌ای جذاب و دلپذیر را برای استفاده کنندگان از این هدست به وجود می آورد.

هدست واقعیت افزوده HMD Odyssey سامسونگ و ویندوز 10

هدست واقعیت افزوده جدید سامسونگ برای استفاده در سیستم عامل ویندو 10 داشته و سازگاری کاملی با آن دارد. الکس کیپمن (Alex Kipman) یکی از متخصصین شرکت مایکروسافت در خصوص هدست واقعیت افزوده HMD Odyssey سامسونگ گفت:

“ما خوشحالیم که این شرکت با تولید هدست واقعیت افزوده HMD Odyssey سامسونگ به جمع خانواده هدست های واقعیت مجازی مایکروسافت پیوسته است. این دستگاه یک نمونه شگفت انگیز بوده و یک قدم رو به جلو در سفر شگفت انگیز مایکروسافت در زمینه واقعیت افزوده به شمار می آید. این شرکت با تولید هدست واقعیت افزوده HMD Odyssey سامسونگ یک دستگاه جدید را به طرفداران این تکنولوژی معرفی کرده و موجب سرگرمی آنها در تعطیلات امسال خواهد شد.”

قیمت و زمان عرضه هدست واقعیت افزوده HMD Odyssey سامسونگ

هدست واقعیت افزوده HMD Odyssey سامسونگ بر اساس اعلام شرکت سازنده به زودی در دسترس قرار گرفته و با قیمتی در حدود 500 دلار (در حدود 2 میلیون تومان) پیش فروش خواهد شد. احتمالا تحویل آن از تاریخ 10 نوامبر سال جاری (سال 2017 میلادی) به خریداران شروع خواهد شد.

 

منبع : Ubergizmo

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر