;
coinex

لیست مشخصات گوگل پیکسل 2 ایکس ال قبل از رونمایی رسمی فاش شد

لیست مشخصات گوگل پیکسل 2 ایکس ال قبل از رونمایی رسمی فاش شد
تا دقایقی دیگر رویداد گوگل برگزار می‌شود و مهمترین محصولی که در آن معرفی خواهد شد، نسل دوم گوشی‌های گوگل پیکسل 2 است، اما با انتشار لیستی غیر رسمی از مشخصات گوگل پیکسل 2 ایکس ال همه چیز درباره این دستگاه رخ نشان داد.

مشخصات گوگل پیکسل 2 ایکس ال

بر اساس لیست منتشر شده، گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال دارای یک نمایشگر پولد 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل بوده که از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار است. در لیست مشخصات گوگل پیکسل 2 ایکس ال نامی از نمایشگر همیشه روشن برده نشده، اما با توجه به مشخصات نمایشگر آن و البته وجود اندروید 8 اوریو، گمان می‌رود که این ویژگی در نمایشگر این دستگاه وجود داشته باشد.

بر روی صفحه نمایش این اسمارت فون، شیشه منحنی 3D (به طور خاص مشخصه‌ای از کورنینگ گوریلا گلس 5) قرار گرفته که از نمایشگر آن محافظت می‌کند. برای مشاهده این عکس در اندازه واقعی بر روی آن کلیک کنید.

مشخصات گوگل پیکسل 2 ایکس ال

وضعیت سیم کارت نیز مشخص شده است. گوگل پیکسل 2 ایکس ال یک گوشی دو سیمکارته است. یک اسلات برای سیم کارت نانو در نظر گرفته شده و یک اسلات برای eSIM وجود دارد. هر دو سیم کارت می‌توانند از GSM و CDMA پشتیبانی کنند؛ بنابراین شما به راحتی می‌توانند اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هیچ صحبتی درباره جک هدفون 3.5 میلیمتری آن وجود ندارد، اما از چیزی به نام Adaptive Audio Amplifier نام برده شده است. گوگل پیکسل 2 ایکس ال از سه میکروفون با قابلیت برطرف کردن نویز و تماس وای فای برخوردار خواهد بود.

مشخصات گوگل پیکسل 2 ایکس ال
این تصویر به تازگی در اپلیکیشن گوگل هوم منتشر شده وگوگل پیکسل 2 ایکس ال را نشان می‌دهد

در این لیست، مشخصات دوربین این دستگاه نیز درج شده است. یک سنسور 8 مگاپیکسلی با روزنه f/2.4 به عنوان دوربین سلفی انجام وظیفه می‌کند، اما چیزی درباره دوربین اصلی وجود ندارد –بر اساس شایعات قبلی دوربین 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در پنل پشتی آن دیده خواهد شد-

در درون این دستگاه پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام با پشتیبانی از 4 گیگابایت حافظه رم قدرتنمایی می‌کند و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد (احتمالا نسخه 128 گیگابایتی آن نیز معرفی شود و احتمال عرضه نسخه 256 گیگابایتی آن نیز کم است، اما وجود آن رد نمی‌شود)

این دستگاه با سیستم عامل اندروید 8 اوریو از جعبه خارج خواهد شد و دستیار گوگل نیز در آن خودنمایی خواهد کرد. بدنه گوگل پیکسل 23 ایکس ال از آلومینیوم ساخته شده و در لیست مشخصات آن هیچ نشانی از وجود کد حفاظتی IP دیده نمی‌شود. ظرفیت باتری آن 3520 میلی‌آمپر ساعت درج شده بدون آن که به شارژ بی سیم اشاره‌ای شده بود. نبود کد حفاظتی IP برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل این دستگاه و همچنین نبود شارژ بی سیم می‌تواند کمی از جذابیت‌های این اسمارت فون کم کند.

در لیست مشخصات گوگل پیکسل 2 ایکس ال به ویژگی خاصی با نام advanced x-axis haptics sensor اشاره شده است که احتمالا یک سنسور ویژه خواهد بود. سنسوری که می‌تواند به مانند قابلیت فشار قاب در اچ تی سی یو 11 برخی از برنامه‌های دستگاه را به سرعت اجرا کند. این همان ویژگی اج سنس است که در گوشی‌های سری اچ تی سی یو 11 دیده شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر