;
coinex

کامیون نیمه الکتریکی تسلا قبل از رونمایی دیده شد

کامیون نیمه الکتریکی تسلا قبل از رونمایی دیده شد
کمپانی تسلا مدتی قبل اعلام کرد که در حال کار بر روی کامیون نیمه الکتریکی خود است و مدتی بعد تایید کرد که آن را در اکتبر 2017 (اواخر مهرماه) رونمایی خواهد کرد.

تسلا قصد داشت تا ظاهر کامیون نیمه الکتریکی خود را به صورت یک سورپرایز نگه داشته و آن را در روز رونمایی آشکار کند. در حالی که ما منتظر بودیم تا خبرهای جدیدی از زمان دقیق رونمایی این وسیله نقلیه منتشر شود، به نظر می‌رسد که این کامیون الکتریکی در دام یک عکاس گرفتار شده است. تصویری از کامیون نیمه الکتریکی تسلا دیروز در فضای مجازی خودنمایی کرد.

این تصویر برای اولین بار در ردیت منتشر شد و قبل از آنکه تصویر آن از این شبکه اجتماعی حذف شود، در اینترنت دست به دست شد و منابع مختلف خبری آن را منتشر کردند. در این عکس یک کامیون نقره‌ای با ظاهری خاص به تصویر کشیده است.

در بالای سقف آن نیز یک قطعه منحنی سیاه رنگ دیده می‌شود که احتمالا مربوط به طراحی آیرودینامیک آن بوده و مقاومت باد را کاهش خواهد داد، تسلا هنوز تایید نکرده که تصویر مورد نظر مربوط به کامیون نیمه الکتریکی این کمپانی است. البته جای تعجب هم نیست؛ چرا که این شرکت برای رونمایی از این وسیله نقلیه برنامه‌های ویژه‌ای داشت.


بیشتر بخوانید:

کامیون الکتریکی تسلا با محدوده مسافتی ۳۲۱ تا ۴۸۲ کیلومتری کار خود را آغاز می کند


ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، چندی قبل گفته بود که کامیون نیمه الکتریکی این شرکت به طور موقت در 26 اکتبر (4 آبان ماه) به نمایش در خواهد آمد، اما با این وجود هنوز تاریخ رسمی رونمایی از آن توسط این شرکت تایید نشده است.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر