;
coinex

رندر دیگری از گوشی هواوی میت 10 پرو منتشر شد

رندر دیگری از گوشی هواوی میت 10 پرو منتشر شد
رندر دیگری از گوشی هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) به لطف توییت جدید اوان بلاس در فضای مجازی رویت شد. طراحی آن از حضور گوشی زیبایی در بازار خبر می دهد.

البته این اولین رندری نیست که از هواوی میت 10 پرو دیده می‌شود. چندی پیش اوان در توییت قبلی خود رندرهایی از این دستگاه را به نمایش گذاشت، اما آنها از زاویه دیگری این دستگاه را نشان می‌دادند. این رندر اخیر نیز با جزئیات و در کیفیت خوبی ارائه شده و طراحی زیبای هواوی در این دستگاه را به نمایش گذاشته است.

رندر قبلی ارائه شده توسط اوان بلاس از هواوی میت 10 پرو
رندر قبلی ارائه شده توسط اوان بلاس از هواوی میت 10 پرو

این رندر گوشی پرچمدار جدید هواوی را در دو رنگ آبی و رنگ دیگری که به نظر مسی می‌رسد به تصویر کشیده است و برخلاف نمای پشتی آن که از دو تناژ رنگی برای طراحی آن استفاده شده، در یک رنگ خودنمایی می‌کند.

جالب است که برخلاف بسیاری از دستگاه‌های دیگر که رنگ جلوی گوشی معمولا با رنگ پنل پشتی آن همخوانی ندارد، در این گوشی پنل جلو و پشت در یک رنگ خاص به زیبایی طراحی شده است. این موضوع باعث می‌شود که طراحی بدون درزی را در این اسمارت فون شاهد باشیم.

این رندر ارائه شده، پنل جلویی هواوی میت 10 پرو را نشان می‌دهد. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش بسیار باریک بوده و این موضوع باعث می‌شود تا بدون آنکه نیاز باشد تا اندازه گوشی تغییر کند، فضای بیشتری در اختیار نمایشگر آن قرار بگیرد. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که اندازه این اسمارت فون چقدر خواهد بود!

هیچ کدام از طرفین پنل جلویی به صورت منحنی طراحی نشده است. حاشیه باریک بالا، خروجی صدا و دوربین سلفی را در خود جای داده و حاشیه پایین نیز تنها به اندازه‌ای است که لوگوی هواوی بتواند در آن به خوبی دیده شود.

هواوی میت 10 پرو از دوربین‌ دوگانه لایکا برخوردار خواهد بود و این شاید جای چندان تعجبی نداشته باشد. هواوی و لایکا مدتی است که با هم بر سر ساخت دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند این برند چینی همکاری تنگاتنگی دارند.

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که در سری میت 10 وجود دارد، پردازنده قدرتمند کرین 970 است. این پردازنده با داشتن یک تراشه هوش مصنوعی، اولین چیپست هوش مصنوعی جهان خواهد بود که به زودی قدرتنمایی خواهد کرد. جالب اینجاست که هواوی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، ادعا کرده است که هواوی میت 10 یک گوشی هوشمند نخواهد بود، بلکه یک ماشین باهوش است!


بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: هواوی میت ۱۰ یک گوشی هوشمند نیست!


گوشی هواوی میت 10 پرو به همراه میت 10 در روز شانزدهم اکتبر (24 مهر ماه) به طور رسمی با برگزاری رویدادی در آلمان معرفی خواهند شد. این طور که از شایعات به گوش می‌رسد، گوشی های پرچمدار جدید سری میت 10 هواوی، محصولات گران قیمتی خواهند بود. گفته می‌شود که مدل پورشه دیزاین این گوشی بالای 1100 دلار قیمت خواهد داشت، قیمتی حتی بالاتر از آیفون ایکس اپل !


بیشتر بخوانید:

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین گران ترین گوشی هواوی خواهد بود


.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر