;
coinex

گوگل لنز تا پایان امسال در دسترس کاربران گوشی های پیکسل قرار می گیرد

گوگل لنز تا پایان امسال در دسترس کاربران گوشی های پیکسل قرار می گیرداپلیکیشن گوگل لنز به زودی روی گوشی های پیکسل اجرا خواهد شد؛ این کمپانی در رویداد 4 اکتبر خود این خبر را اعلام کرد.

گوگل لنز یک اپلیکیشن هوشمند تشخیص عکس و متصل به گوگل اسیستنت است که برای اولین بار در کنفرانس توسعه دهندگان I/O به نمایش گذاشته شد. این ویژگی در آن زمان توجه بسیاری را به خود جلب کرد، اما همانند بسیاری از موارد دیگر، هنوز آماده راه اندازی نبوده و گوگل اعلام کرد که به زودی آن را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

گوگل در رویداد معرفی سخت افزارهای خود که شب گذشته برگزار شد، اعلام کرد که نسخه پیش نمایشی از گوگل لنز تا پایان سال 2017 روی دستگاه های پیکسل اجرا خواهد شد. این ویژگی به زودی در دسترس کاربران سایر گوشی های هوشمند نیز قرار خواهد گرفت.


  • بیشتر بخوانید: Google Lens بهترین ویژگی گوشی پیکسل ۲ گوگل خواهد بود

گوگل لنز در حقیقت مجموعه گسترده ای از خدمات هوش ماشینی گوگل را ارائه می کند. این اپلیکیشن هوش تشخیص عکس گوگل را با خدمات گوگل ترنسلیت و گوگل اسیستنت ترکیب می کند. این بدان معناست که برای مثال می توانید تصویری از یک گل را به ثبت برسانید، سپس گوگل لنز به شما می گوید که نام این گل چیست و اطلاعات بیشتری را درباره آن برایتان فراهم می کند. همین میزان شناسایی در مناظر و رستوران ها نیز امکان پذیر است.

جالب ترین ویژگی لنز که توانست بیشترین توجه را در I/O به خود جلب کند، توانایی آن به خواندن SSID روتر وای فای و اتصال اتوماتیک موبایل به روتر بود.



.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر