;
coinex

گوشی هواوی آنر 9 آی معرفی شد؛ چهار دوربین خودنمایی می‌کند

گوشی هواوی آنر 6 آی معرفی شد؛ چهار دوربین خودنمایی می‌کند
کمپانی گوشی ساز هواوی به تازگی گوشی جدید دیگری را برای بازار هند آماده کرده است. این محصول با نام هواوی آنر 9 آی (Honor 9i) در بازار این کشور خودنمایی می‌کند.

هواوی آنر 9 آی اساسا یک گوشی ریبرندینگ شده از هواوی مایمانگ 6 (Huawei Maimang 6) است که به تازگی در چین عرضه شد و جالب اینجاست که در مالزی نیز با نام هواوی نوا 2i روانه بازار موبایل این کشور شد.


بیشتر بخوانید:

هواوی نوا ۲i در سکوت خبری عرضه شد؛ چهار دوربین خودنمایی می‌کند!


در هر صورت هواوی آنر 9 آی یک فبلت فلزی است و ویژگی جذابی دارد! چهار سنسور دوربین در این گوشی دیده می‌شود. یک دوربین دوگانه در پنل جلویی آن قرار گرفته و یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی آن خودنمایی می‌کند.

هواوی آنر 9 آی یک فبلت فلزی است و ویژگی جذابی دارد! چهار سنسور دوربین در این گوشی دیده می‌شود

در پنل پشتی این دستگاه یک سنسور اثر انگشت دیده می شود که در زیر دوربین دوگانه پنل پشتی آن قرار گرفته است. یک فلش LED در بالای دوربین آن که از چیدمان عمودی سنسورها برخوردار بوده، جای گرفته و درست در وسط خط آنتن بالایی تعبیه شده است.

هیچ کلید فیزیکی در پنل جلویی آن دیده نمی شود. تمامی کلیدهای فیزیکی آن در سمت راست بدنه جای گرفته و این در حالیست که سینی سیم کارت در سمت چپ آن جاسازی شده است.

گوشی آنر 9i هواوی دارای یک نمایشگر 5.9 اینچی فول اچ دی پلاس (رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل) است که یک محافظ شیشه‌ای 2.5D روی آن قرار داده شده است. نسبت تصویر این صفحه نمایش 18 به 9 بوده و این بدان معناست که این گوشی در مقایسه با گوشی های هوشمند دیگری که از نمایشگر 5.9 اینچی برخوردارند، باریک‌تر خواهد بود.

این اسمارت فون قدرت پردازشی خود را از یک چیپست هشت هسته‌ای 64 بیتی هایسیلیکون کرین 659 به دست آورده و پردازنده گرافیکی Mali T830 MP2 وظیفه دارد تا کارهای گرافیکی آن را به بهترین شکل هندل کند. حافظه رم آن 4 گیگابایتی بوده و به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

هواوی آنر 9 آی

هواوی آنر 9 آی انرژی روزانه خود را از یک باتری با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. دوربین دوگانه آن ترکیبی از یک سنسور 16 مگاپیکسل و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است که با چینش عمودی خودنمایی کرده و این در حالیست که دوربین دوگانه سلفی آن شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است.

این موبایل با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج شده و پوسته رابط کاربری ایموشن هواوی بر بالای آن نقش خواهد بست. این گوشی دو سیمکارته از شبکه ارتباطی پرسرعت 4G LTE پشتیبانی کرده و دارای بلوتوث 4.2 است. هواوی آنر 9 آی در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر