;
coinex

تصاویری از رندرهای گوشی هوشمند آیفون 10 پلاس به بیرون درز کرد

تصاویری از رندرهای آیفون 10 پلاس به بیرون درز کردبه تازگی تصاویری از رندرهای آیفون 10 پلاس توسط iDrop News طراحی و منتشر شده است.

همزمان با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی گوشی آیفون 10 اپل با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه، تشخیص چهره، دوربین پیشرفته و ویژگی های متعدد، این رندرها منتشر شده تا نمونه ای از طراحی آیفون 10 پلاس را در ذهن هوادران ایجاد کند.

در این رندرها، تصاویر آیفون 10 با نمایشگر 5.8 اینچی در کنار یک نسخه بزرگ تر 6.4 اینچی دیده می شود. با توجه به اینکه اپل قصد دارد سایر گوشی های جدید خود را به نمایشگر اولد مجهز کند، در این تصویر نیز طراحی مشابهی برای نسخه پلاس آیفون 10 در نظر گرفته شده است.

همزمان با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی گوشی آیفون 10 اپل با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه، تشخیص چهره، دوربین پیشرفته و ویژگی های متعدد، این رندرها منتشر شده تا نمونه ای از طراحی آیفون 10 پلاس را در ذهن هوادران ایجاد کند.

از لحاظ طراحی ظاهری، نسخه پلاس کاملا به نسخه استاندارد آیفون X شباهت دارد، با این تفاوت که اندازه نمایشگر کمی بزرگ تر شده است. نمای بالایی هر دو موبایل نیز به هم شباهت دارد که جایگاه قرار گرفتن دوربین ترودپث (True Depth) و سنسورهاست. هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی  اپل قصد دارد نسخه بزرگ تر آیفون 10 را به بازار عرضه کند یا خیر؛ اما شایعات به چنین احتمالی دامن زده اند. البته با نام آیفون 10 پلاس (iPhone X Plus) معرفی نمی شود.



آیفون X اپل تا سه هفته آینده رسما عرضه می شود؛ با اینحال بسیاری از اخبار پیرامون گوشی های 2018 این کمپانی منتشر شده اند. گزارشات اخیر مدعی هستند که اپل قصد دارد حداقل دو آیفون با نمایشگر اولد را در سال 2018 معرفی کند؛ این دو موبایل در اندازه های 5.85 و 6.46 اینچ ساخته خواهند شد. همچنین گفته می شود اپل با شرکت هایی مثل سامسونگ دیسپلی همکاری می کند تا وظیفه تامین نمایشگرهای اولد برای گوشی های 2018 را به عهده بگیرند.

به تازگی تصاویری از رندرهای آیفون 10 پلاس توسط iDrop News طراحی و منتشر شده است.

شایعات دیگر نیز مدعی هستند که اپل تمامی موبایل های خود را از سال 2018 به بعد با نمایشگر اولد عرضه می کند. البته این غول فناوری آمریکایی باید با تامین قطعات این نمایشگر از طرف سایر تولیدکننده های بزرگ، از ظرفیت تولید خود اطمینان حاصل کند.

اپل نتوانست تمامی گوشی های 2017 را به نمایشگر اولد مجهز کند. آیفون 10 با نمایشگر اولد با قیمت 999 دلار عرضه خواهد شد؛ این در حالیست که مدل های آیفون 8 و 8 پلاس با قیمت کمتری به فروش می رسند.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر