coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی شیائومی ردمی 5A دوباره و با دو مدل در TENNA رویت شد

ردمی 5A

مدتی پیش بود که یک گوشی بر روی TENNA دیده شده بود که ظاهرا این گوشی ردمی 5A بود ولی اکنون دوباره یک گوشی با 2 مدل بر روی این وبسایت دیده شده است که گفته می شود ردمی 5A است. برای بررسی جزئیات دقیق این خبر در ادامه با تکراتو همراه باشید.

گوشی هوشمند بعدی که انتظار می‌رود به زودی توسط شرکت چینی شیائومی معرفی شود، گوشی ردمی 5A است که اکنون در TENNA رویت شده و تقریباً تمامی مشخصات آن نیز به نمایش گذاشته شده است. پیش از این نیز یک دستگاه با اسم رمز MCT3B بر روی TENNA قرار گرفته بود که گفته می‌شد شیائومی ردمی 5A است. اما حالا به نظر می‌رسد که آن دستگاه، تنها یکی از مدل‌های گوشی ردمی 5A بود. این بار اما مدل جدید گوشی ردمی 5A با اسم رمز و شماره ساخت MCE3B بر روی TENNA قرار گرفته است. مشخصات و اطلاعات این گوشی نیز تقریباً مشابه مدل قبلی است اما با این تفاوت که جزئیات بیشتری در مورد این مدل در این لیست وجود دارد.

بر اساس لیست منتشر شده توسط TENNA به نظر می‌رسد که گوشی جدید ساخت شرکت شیائومی قرار است در 2 مدل با میزان رم 2 و 3 گیگابایتی عرضه شود و همچنین این 2 مدل قرار است به ترتیب از 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشند. گوشی ردمی 5A دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی (1280×720) و یک بدنه باریک 8.35 میلی متری خواهد بود. وزن کلی گوشی 137 گرم است و در رنگ‌های متعددی نظیر مشکی، صورتی، طلایی، سفید، آبی، قرمز، رز گلد، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

علاوه بر این‌ها، گوشی شیائومی ردمی 5A دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز که همه شبکه‌های مخابراتی را نیز پشتیبانی خواهد کرد و گفته می‌شود که این تراشه همان تراشه اسنپدراگون 425 ساخت شرکت کوالکام است. همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، این گوشی در 2 مدل و با رم 2 گیگابایت + 16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگ رم + 32 گیگ حافظه داخلی عرضه خواهد شد. شرکت شیائومی یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای پشت و یک سنسور 5 مگاپیکسلی را نیز برای دوربین سلفی این گوشی انتخاب کرده است. وظیفه تأمین انرژی این گوشی نیز بر عهده یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است و این در حالی است که رابط کاربری آن نیز بر اساس نسخه 7.1.2 اندروید نوقا ساخته شده است.

لیست مشخصات گوشی ردمی 5A با تصاویری از این گوشی همراه شده است که نشان می‌دهند این گوشی دارای یک بدنه فلزی است که با طراحی 3 مرحله ای ساخته شده است. درست همانند ردمی نوت 5A جای خالی سنسور اثر انگشت در جلو و عقب این گوشی به وضوح دیده می‌شود. بر اساس مشخصات سخت افزاری، به نظر می‌رسد که گوشی ردمی 5A با قیمت بسیار پایینی به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که مدل 2 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی با قیمت 599 یوآن (3.6 میلیون تومان) و مدل 3+32 گیگابایتی با قیمت 699 یوآن (4.3 میلیون تومان) به بازار چین عرضه شوند.

.

منبع : gizmochina

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر