;
coinex

رندرهای سامسونگ گلکسی A مدل 2018 نمایشگر بیکران را به تصویر کشید

رندرهای سامسونگ گلکسی A مدل 2018 نمایشگر بیکران را به تصویر کشید
گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی A مدل 2018 محصولات میان رده‌ای هستند که بر اساس شایعات، برخی از ویژگی‌های گوشی‌های بالارده سامسونگ را در اختیار خواهند گرفت. نمایشگر بیکران یکی از این ویژگی‌هاست.

به تازگی رندرهایی از سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی ای 2018 منتشر شده که وجود نمایشگر بیکران در آن را تایید می‌کند. طراحی عالی و زیبای این رندرها احتمالا به گوشی های گلکسی ای 5 مدل 2018 و یا گلکسی ای 7 مدل 2018 تعلق دارد.

پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ قصد دارد تا ویژگی‌ها و مشخصات سری پرچمدار گلکسی S خود را به گوشی‌های میان‌رده گلکسی A نیز منتقل کند و مدل‌های 2018 این سری بهترین و نزدیکترین محصولات تولیدی هستند که می‌توانند با این شاخصه‌های بالارده خودنمایی کنند.

نمایشگر اینفینیتی یا همان نمایشگر بیکران یکی از این فاکتورهاست. دکمه اختصاصی بیکسبی نیز ویژگی دیگری است که شایعات از وجود آن نیز در گوشی‌های سامسونگ گلکسی A مدل 2018 یاد کرده‌اند. این دکمه اختصاصی که برای فعال کردن هوش مصنوعی بیکسبی به کار می‌رود برای اولین بار در گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ رخ نشان داد.


بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی اس ۸ سامسونگ


در ژانویه امسال بود که سامسونگ گوشی‌های گلکسی ای 3، گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 مدل 2017 خود را معرفی کرد. این گوشی‌ها مشخصات تقریبا یکسانی دارند که با اندازه‌های مختلفی به بازار عرضه شدند. هر سه گوشی میان رده سامسونگ با زبان طراحی یکسانی خودنمایی می‌کنند و می‌توان پیش بینی کرد که همین اتفاق به نسل بعدی آنها در سال 2018 نیز به ارث برسد؛ بنابراین، این احتمال بسیار زیاد است که هر سه گوشی آینده این شرکت کره‌ای به نمایشگر بیکران (نمایشگر بی‌نهایت) سامسونگ مجهز شوند.

به نظر می رسد که نمایشگر گوشی‌های گلکسی ای 5 مدل 2018 و گلکسی ای 7 مدل 2018 از نسبت تصویر 18.5 به 9 و رزولوشن 1080 در 2220 پیکسل برخوردار شوند. این همان نسبت تصویری است که با رونمایی از سری گلکسی اس 8 دیده شد، اما درباره گلکسی ای 3 مدل 2018 چه چیزی گفته می‌شود؟

مدل گلکسی ای 3 اصلی با نمایشگر 4.5 اینچی معرفی شد و پس از آن در سال‌های 2016 و 2017 با یک صفحه نمایش 4.7 اینچی خودنمایی کرد، از این رو بعید به نظر می‌رسد که با این اندازه، سامسونگ آن را نیز به نمایشگر بی نهایت خود مجهز کند.

رندرهای سامسونگ گلکسی A مدل 2018

ممکن است که غول گوشی ساز کره‌ای بخواهد تا مدل گلکسی ای 3 خود را در سال 2018 با نمایشگری معمولی روانه بازار کند و از نمایشگر بی‌کران خود تنها در گوشی‌های سال اینده گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 استفاده کند.

به رندرهای ارائه شده از سامسونگ گلکسی A مدل 2018 بازگردیم. با توجه به این تصاویر، در پنل پشتی یک دوربین تک سنسور دیده می‌شود که در زیر آن اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. دکمه اختصاصی بیکسبی در سمت چپ و در زیر کلیدهای تنظیم حجم صدا جای گرفته و در سمت راست دکمه پاور وجود دارد.

بر اساس این رندرها می‌توان گفت که طراحی گوشی‌های سامسونگ گلکسی A مدل 2018 بسیار زیبا بوده و چندان شباهتی به محصولات میان رده ندارد. شما چگونه فکر می‌کنید؟ آیا این سبک از طراحی می‌تواند شما را به عنوان یک مشتری راضی نگه دارد؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام خیلی عالی میشود ولی کاش سامسونگ اثر انگشت پشتی را کلا حذف میکرد که خوشگلی گوشی بیشتر میشد سامسونگ کاش وسایل جانبی سری ایی را اعم از شارژ و .. را رنگ مشگی بکند تا زیبایی خاصی میشود تشکر

    پاسخ