;
coinex

آپدیت جدید گلکسی ای 3 مدل 2016 مشکل باگ شارژ دستگاه را برطرف می کند

آپدیت جدید گلکسی ای 3 مدل 2016 مشکل باگ شارژ دستگاه را برطرف می کندکمپانی سامسونگ آپدیت هایی را برای گوشی های گلکسی ای 3 و گلکسی اس 5 مدل 2016 منتشر کرده است. این آپدیت اشکال شارژ در پروسه این  دستگاه را برطرف می کند.

باگ اخیری که در این دو گوشی هوشمند به وجود آمده، از شارژ بالای 87 درصد جلوگیری کرده و باگ IMS Service Stopped را روی دستگاه ها اجرا می کند. این اشکال برای کاربران هلند به وجود آمده بود و با انتشار این آپدیت در اروپا، برطرف خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که چرا روند شارژ گوشی های گلکسی ای 3 و گلکسی ای 5 مدل 2016 متوقف می شود؛ با اینحال بسیاری از کاربران در فضای آنلاین اعلام کرده اند آپدیتی که اخیرا برای این موبایل ها منتشر شده، کد اشتباهی را به دستگاه وارد کرده و اجازه شارژ تا حداکثر ظرفیت باتری را نمی دهد. این آپدیت برای رفع آسیب پذیری بلو بورن منتشر شده بود.

این آپدیت ها با کد A310FXXU3CQI8 و A510FXXU4CQI9 به ترتیب برای گوشی های گلکسی ای 3 و ای 5 منتشر شده اند. برای بررسی دریافت این آپدیت می توانید به قسمت Settings> Software Updates> Download Update Manually مراجعه کنید. در غیر اینصورت، منتظر بمانید تا نوتیفکیشن آن از طرف سامسونگ برایتان ارسال شود.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر