;
coinex

5 خودروی لوکس پیشرفته برای کسانی که توان خریدن مرسدس بنز کلاس اس را ندارند

5 خودروی لوکس پیشرفته برای کسانی که توان خریدن مرسدس بنز کلاس اس را ندارنداین 5 خودروی لوکس در مقایسه با رقبای آلمانی خود قیمت ارزان‌تری دارند و همان امکانات به کار رفته در خودروهای لوکس آلمانی را در اختیار خریدارانشان می‌گذارند.

مرسدس بنز کلاس اس همیشه معیار سنجش یک خودروی لوکس بوده است، زیرا گونه‌ای از فناوری که هم اکنون در یک اس کلاس به کار می‌رود، 10 سال بعد در یک خودروی سدان معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این میان خودروهایی مانند بی ام و سری 7 و آئودی ای 8 هم شانه به شانه مرسدس بنزهای کلاس اس پیش می‌روند اما از آنجایی که به عنوان دو خودروی لوکس ، قیمت‌های بسیار بالایی دارند، بیشتر خریداران از خریدن آن‌ها منصرف می‌شوند.

بد نیست بدانید که ارزان‌ترین مرسدس بنز اس کلاس قیمتی در حدود 90,000 دلار دارد و قدرتی معادل 362 اسب بخار را در اختیار خریدارش می‌گذارد. اما در صنعت ساخت خودروهای لوکس قدرت خروجی موتور تنها پارامتر تعیین کننده در خرید نیست. به همین دلیل در این مطلب به معرفی 5 خودروی لوکس دیگر پرداخته‌ایم که معیارهای یک مرسدس بنز اس کلاس را در ازای پرداخت قیمت‌های بسیار ارزان‌تری در اختیار خریداران اتومبیل‌های تشریفاتی می‌گذارند. با تکراتو همراه باشید.

5 خودروی لوکس ارزان

لکسوس ال اس

لکسوس ال اس (Lexus LS)

عاشقان دنیای خودرو از این اتومبیل به عنوان خاری در چشم خودروسازان آلمانی یاد می‌کنند. ال اس هرگز نتوانسته دینامیک‌های یک خودروی لوکس آلمانی را در خود داشته باشد اما می‌تواند معیارهای لوکس خودروهای آلمانی را با قیمت بسیار ارزان‌تری در اختیار خریدارانش بگذارد. خودروساز ژاپنی اخیرا از یک ال اس جدید با قیمت پایه 76,000 دلار رونمایی کرده است. این خودروی زیبا از ارزان‌ترین مرسدس اس کلاس در حدود 14,000 دلار ارزان‌تر است و علاوه بر این می‌تواند به واسطه موتور 6 سیلندر تویین توربو خود 54 اسب بخار قدرت بیشتر را در اختیار خریدارش بگذارد. لکسوس ال اس 500 نسبت به همه رقبای آلمانیش برتری دارد و علاوه بر این به ویژگی‌های استاندارد بیشتری نیز مجهز شده است. یک خودروی لوکس آلمانی می‌تواند آپشن‌های یک ال اس 500 را داشته باشد اما اضافه سازی این امکانات قیمت آن را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

کادیلاک سی تی 6

کادیلاک سی تی 6 (Cadillac CT6)

کادیلاک سی تی 6 یک خودروی بسیار خاص در دنیای اتومبیل‌های لوکس است. خودروساز آمریکایی این اثر هنری را در پایین‌ترین مدل با یک موتور 2 لیتری مجهز به توربوشارژر و قیمت 54,000 دلار عرضه کرده است. قدرتمندترین مدل این خودرو تنها 88,000 دلار قیمت دارد و می‌تواند به واسطه یک موتور تویین توربو 3 لیتری قدرتی معادل 404 اسب بخار را تولید کند. کادیلاک، سی تی 6 را در یک مدل هیبریدی 449 اسب بخاری هم عرضه کرده و در قالب آن یک سیستم رانندگی نیمه خودکار به نام سوپر کروز (Super Cruise) را نیز در اختیار خریداران می‌گذارد. سی تی 6 شاید اسم چندان پر ابهتی نباشد اما بعد از چندین سال سکوت خودروساز آمریکایی اولین کادیلاک لوکس را برای رقابت با خودروهای اشرافی آلمانی معرفی می‌کند.

لینکلن کانتیننتال

لینکلن کانتیننتال (Lincoln Continental)

کادیلاک تنها برند آمریکایی نیست که سعی دارد تا با ارائه یک خودروی لوکس با شرکت‌های خودروسازی آلمانی رقابت کند زیرا لینکلن هم اخیرا با رونمایی از یک خودروی جدید با نام افسانه‌ای کانتیننتال دوباره برای رقابت در ساخت اتومبیل‌های لوکس قدم بزرگی برداشته است. کانتیننتال در مدل پایه با قیمت 45,000 دلار عرضه می‌شود و در پیشرفته‌ترین مدل با قیمتی در حدود 68,000 دلار یک موتور تویین توربو 400 اسب بخاری را در کنار یک سیستم چهار چرخ متحرک در اختیار خریدارانش می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های کانتیننتال جدید می‌توان به صندلی‌های آن اشاره کرد که در 30 حالت مختلف تنظیم می‌شوند.


بیشتر بخوانید: ده خودروی مفهومی که همه عاشقان اتومبیل آرزوی تولید آن‌ها را داشتند!


هیوندای جنسیس جی 90

هیوندای جنسیس جی 90 (Hyundai Genesis G90)

جنسیس جی 90 شاید تفاوت‌های بسیار کمی با مدل ایکاس (Equus) داشته باشد اما یک خودروی لوکس قدرتمند محسوب می‌شود. ابتدا این تصور رایج بود که ایکاس یک خودروی بسیار خاص است اما بعد شرکت خودروسازی کره‌ای هیوندای مدل جنسیس جی 90 را برای پشتیبانی کردن از این خودرو فرستاد. جنسیس جی 90 در مدل پایه قیمتی در حدود 68,000 دلار دارد و در قالب یک خودروی دیفرانسیل عقب مجهز به یک موتور 3.3 لیتری تویین توربو 6 سیلندر خورجینی 365 اسب بخاری در بازار به فروش می‌رسد. هیوندای این خودروی لوکس را در یک مدل مجهز به یک موتور هشت سیلندر خورجینی 5 لیتری با توان خروجی 420 اسب بخار و قیمت 69,800 دلار نیز عرضه کرده است. مدل هشت سیلندر جی 90 فاقد هر گونه سیستم پرخوران است به همین دلیل در صنعت ساخت خودروهای لوکس یک رقیب خاص محسوب می‌شود.

ولوو اس 90

ولوو اس 90 (Volvo S90)

ولوو گفته است که اس 90 را بیشتر برای رقابت با خودروهایی مثل مرسدس ای کلاس، بی ام و سری 5 و آئودی ای 6 تولید کرده؛ با وجود این اس 90 به دلیل داشتن امکانات امنیتی پیشرفته و میزان راحتی بسیار بالا در این لیست قرار گرفته است. ولوو اس 90 نشان می‌دهد که یک خودروی سدان متوسط لوکس هم می‌تواند با اتومبیل‌های سدان بسیار گرانی که در بازار خرید و فروش می‌شوند، رقابت کند. خودروساز سوئدی این محصول را در مدل پایه با نام اس 90 تی 5 با قیمت 48,000 و در پیشرفته‌ترین مدل با نام اس 90 تی 6 با قیمتی در حدود 67,000 دلار وارد بازار کرده است. منابع خبری گفته‌اند که ولوو می‌خواهد اس 90 را در یک مدل بسیار قدرتمند به نام پولی استار (Polestar) هم با توان خروجی 600 اسب بخار وارد بازار کند. قدرت خروجی بسیار زیاد این خودروی لوکس می‌تواند یک برگ برنده طلایی برای آن باشد.

.

منبع: gearsofbiz

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر