;
coinex

هواوی برنامه آزمایشی اندروید 8 را برای میت 9 آغاز کرد

هواوی برنامه آزمایشی اندروید 8 را برای میت 9 آغاز کردشرکت هواوی قصد دارد در قالب یک برنامه آزمایشی بروزرسانی اندروید 8 برای میت 9 را برای تعداد معدودی از کاربران آغاز کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

اصلاً عجیب و غیر قابل پیش بینی نبود که بالاخره شرکت هواوی یک برنامه بتا برای به‌روزرسانی گوشی هواوی میت 9 به اندروید 8.0 اوریو را برنامه ریزی کند و الان شاهد هستیم که این اتفاق بالاخره رخ داده است. پیش از این اسکرین شات های زیادی از یک گوشی هواوی میت 9 که در حال استفاده از اندروید 8.0 اوریو بود، منتشر شده بوند و اکنون این مسئله مهمی است که شرکت چینی هواوی پیش از عرضه نسخه رسمی و جهانی این به‌روزرسانی، ابتدا آن را در قالب یک برنامه آزمایشی برای تعداد زیادی از کاربران منتشر کند تا اشکالات و باگ‌های آن برطرف شود.

با این حال به نظر می‌رسد که شرکت هواوی نسخه آزمایشی اندروید اوریو را تنها برای تعداد معدودی از کاربران هواوی میت 9 محدود کرده است که اگر بخواهیم عدد دقیق آن را بیان کنیم، باید به عدد 250 اشاره کنیم. به منظور اینکه شما نیز شانس قرار گیری در این لیست را داشته باشید تا بتوانید به یکی از معدود کاربرانی باشید که به‌روزرسانی اندروید 8 را برای گوشی میت 9 دریافت می‌کنند، لازم است تا اپلیکیشن Beta Friendly User Test را از وب‌سایت رسمی شرکت هواوی دانلود کرده و امیدوار باشید تا این اپلیکیشن گوشی هوشمند شما را انتخاب کند.

شرکت هواوی به صورت رسمی اعلام کرده است که این برنامه آزمایشی تا تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) به پایان خواهد رسید. از این رو، گمان می‌کنیم که این شرکت چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند برنامه خود برای انتشار نسخه نهایی به‌روزرسانی اندروید اوریو برای میت 9 را برای پایان سال میلادی امسال در دستور کار خود قرار داده باشد.

لازم به ذکر است که احتمالا این به‌روزرسانی برای همه مدل‌های میت 9 منتشر نخواهد شد. ظاهراً شرکت هواوی قصد دارد تا این به‌روزرسانی را تنها برای دستگاه‌های میت 9 با نسخه سیستم عامل MHA-L29C432B149 منتشر کند.

لازم به ذکر است که برای دریافت این نسخه آزمایشی از اندروید اوریو، باید در ابتدا یک شناسه کاربری هواوی داشته باشید، بنابراین توصیه می‌کنیم که در اسرع وقت اقدام به ساخت یک شناسه کاربری هواوی برای خود کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر