;
coinex

نگاهی به بهترین بازیهای کنسول بازی جدید شرکت نینتندو : سوپر نس Classic Edition

کنسول بازی سوپر نس Classic Edition جدید شرکت نینتندو

کنسول بازی سوپر نس Classic Edition جدید نینتندو (Super NES یا Famicom که در ایران با نام میکرو مشهور بود) با ابعاد بسیار کوچک و قیمت پایین 80 دلاری (معادل 320 هزار تومان با دلار 4.000 تومانی در زمان نگارش) در حافظه داخلی خود تعداد زیادی از بازی‌های کلاسیک و خاطری انگیز و جذاب این شرکت را جای داده که در ادامه به معرفی 5 نمونه از بهترین‌های آنها خواهیم پرداخت.

بازی‌های خاطره انگیز کنسول سوپر نس Classic Edition جدید نینتندو

کنسول بازی سوپر نس Classic Edition جدید شرکت ژاپنی نینتندو (Nintendo) با ظاهری شبیه به دستگاه‌های موجود در دهه 1990 میلادی، برای برانگیختن حس نوستالژی دوستداران و علاقمندان بازی‌های قدیمی این شرکت ساخته شده و در حافظه داخلی خود حاوی 20 عنوان از بهترین بازی‌های شرکت به علاوه بازی Star Fox 2 بوده که برای اولین بار در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. 5 عنوان از بهتریان بازی‌های کنسول بازی سوپر نس Classic Edition جدید نینتندو عبارتند از:

  • Super Metroid محصول سال 1994 میلادی
  • Contra III : The Alien War محصول سال 1992 میلادی
  • F-Zero محصول سال 1992 میلادی
  • The Legend of Zelda : A Link to the Past محصول سال 1992 میلادی
  • Super Mario World محصول سال 1991 میلادی

بازی Super Metroid

بازی Super Metroid بدون شک بهترین نمونه در سری بازی‌های Metroid شرکت نینتندو است. این بازی یک نمونه عالی و کامل بوده و پایه گذار استانداردهای این سری بازی موفق بود. اگر تا بحال تجربه بازی Super Metroid را نداشته اید، اکنون زمان آن رسیده که از قابلیت‌های این بازی شگفت زده شده و از آن که در کن لذت ببرید. این بازی یک نمونه جذاب بوده که چابکی و مهارت بازیکن در پرش، ضربه زدن و سر خوردن را به چالش می کشد.

در بازی Super Metroid شما در نقش ساموس آران (Samus Aran) یک زن جایزه بگیر قرار گرفته که با تجهیز به یک لباس روبوتیک دیوانه کننده، وظیفه نجات یک Metroid کودک از دست خیل عظیمی از دزدان فضایی را دارد. نکته جالب در مورد این بازی این است که Super Metroid به طور اعجاب آوری اعتیاد آور بوده و با طراحی هوشمندانه خود، توانایی درخشیدن در سال 2017 میلادی را دارد و در قالب یکی از 21 بازی موجود در حافظه داخلی کنسول بازی سوپر نس Classic Edition جدید نینتندو قرار گرفته است.

بازی Contra III : The Alien War

یک دلیل وجود دارد که بازیکنان از سری بازی‌های Contra نفرت دارند. این نفرت به دلیل بد بودن و ضعف این بازی نبوده و به سختی بسیار زیاد آن مربوط می شود. بازی Contra III : Alien War نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مانند سایر نمونه‌های این سری یک بسیار بسیار سخت و مشکل به شمار می آید. روند این بازی نیز مانند نمونه‌های قبلی بر پایه دویدن، پریدن و شلیک کردن بوده اما از لحاظ گرافیکی و دقت به جزئیات، پیشرفت بسیاری را نسبت به پیشینیان خود شاهد بوده است.

در حالیمه تعداد بیشماری از موجودات فرا زمینی به سمت شما هجوم آورده و سعی در کشتن شخصیت اصلی بازی دارند، تنها وسیله دفاعی شما یک مشت سلاح مسخره بوده که در اختیار شما قرار دارد. بازی Contra III : The Alien War یک بازی دشوار بوده اما با لذتی که در انجام آن وجود دارد، یادآور دوران طلایی شرکت نینتندو در دهه 1990 میلادی است.

بازی F-Zero

پیش از اینکه عناوینی مانند Wipeout بازی‌های اتومبیل رانی را به دنیاهای آینده ببرند، بازی F-Zero حس زیبا و جذابی را در مسابقات اتومبیل رانی در جاده‌های عجیب و متعلق به دنیاهای آینده برای بازیکنان فراهم می کرد. روند بازی نیز جالب توجه و نوآورانه بود و به طور مثال با برخورد خودرو با دیوار از انرژی شما کم می شد که از طریق محدوده‌های جذب انرژی موجود در مسیر قابل بازیابی بود و یا با برخورد با خودروهای موجود در مسیر، جهت حرکت خودروی تحت کنترل شما عوض می شد.

بازی F-Zero هنوز هم به طرز معجزه آسایی جذاب و تازه بوده و حس هیجان قابل توجهی را در هنگام بازی به بازیکن منتقل می‌کند. علاوه بر روند بازی و طراحی زیبا، موسیقی متن این بازی نیز بسیار زیبا بود و آن را در جمع بهترین جلوه‌های صوتی بازی‌های کامپیوتری در تمامی اعصار قرار داده که برای علاقمندان در کنسول بازی سوپر نس Classic Edition جدید نینتندو قرار گرفته است.

بازی The Legend of Zelda : A Link to the Past

این بازی با طراحی و روند بازی جذاب خود، حتی پس از معرفی عناوینی مانند The Legend of Zelda : Breath of the Wind در سال جاری، تجربه‌ای جذاب بوده و انجام آن حس خوبی را برای بازیکن به وجود می آورد. این بازی شروعی ساده داشته و شخصیت اصلی از یک پسر کوچک بدون سلاح به یک ماجراجویی با جزئیات بالا و یک جادوگر با قدرت‌های فراوان با توانایی به تسخیر درآوردن شیطان تبدیل می شود.

این بازی یک عنوان پایه در سری بازی‌های Zelda بوده که موجب ساخت سری بازی‌های موفق این عنوان گردید. تجربه این بازی با موسیقی‌های جذاب خود حتی در سال 2017 میلادی نیز خالی از لطف نیست. گذشته از ضعف‌هایی مانند ایرادات جزئی در کنترل و یا ماجراهای نسبتا خام و نپخته در ابتدا، نقطه ضعف خاصی در بازی The Legend of Zelda : A Link to the Past وجود نداشته و یکی از اعتیاد آور ترین نمونه‌های موجود در کنسول بازی سوپر نس Classic Edition جدید نینتندو  است.

بازی Supermario World

حتی در سال 2017 میلادی نیز بازی Supermario World که علاوه بر بهترین کسب لقب بهترین عنوان در سری بازی‌های مشهور و محبوب Supermario، بدون شک بهترین بازی شرکت نینتندو نیز به حساب می‌آید خالی از لطف نبوده و جذابیت‌های خاص خود را دارد. از نکات قابل توحه در خصوص این بازی می‌توان به گستردگی بسیار مراحل و طراحی آن اشاره کرد که مملو از مسیرها و راه‌های مخفی، تونل‌های مختلف، خانه‌های ارواح و مراحل مخفی پر از جایزه است، اشاره کرد.

بازی Supermario World پایه اصلی سری بازی‌های Supermario بود که با به تکامل رساندن نحوه حرکت و کنترل شخصیت اصلی و جرئیاتی مانند این، استانداردهای جدیدی را برای این سبک از بازی‌های کامپیوتری تعریف کرد. این بازی نمایانگر قدرت کنسول بازی سوپر نینتندو بود و هنوز هم مورد استفاده طیف گسترده‌ای از بازیکنان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

منبع :‌ Business Insider

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر