;
coinex

درآمد ال جی در سه ماهه اخیر ۸۲ درصد رشد کرده است

درآمد ال جیدرآمد ال جی در سه ماهه‌ی اخیر با رشد بی‌نظیری روبرو شده است. هرچند این شرکت همچنان برای سود بردن از بخش تلفن‌های همراه خود با مشکلات زیادی روبرو است.

شرکت ال‌جی چند روز پیش گزارش درآمد اولیه‌ی خود که مربوط به سه‌ماهه سوم سال است را منتشر کرده؛ این گزارش نشان می‌دهد که شرکت کره‌ای ال‌جی در این سه ماه حدود ۴۵۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. به این ترتیب میزان درآمد ال جی نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته ۸۲.۲ درصد افزایش داشته است. هرچند این رقم همچنان ۲۲.۳ درصد از درآمد سه‌ماهه‌ی گذشته‌ی ال‌جی پایین‌تر خواهد بود. این شرکت همچنین در سه‌ماهه‌ی اخیر ۱۳.۳ میلیارد درآمد خالص داشته که نسبت به فصل گذشته ۴.۶ درصد افزایش و نسبت به سال گذشته ۱۵.۲ درصد افزایش را تجربه کرده است.

با این وجود که ال‌جی نسبت به سه‌ماهه دوم سال درآمد کمتری را کسب خواهد کرد، می‌تواند به تاثیر برنامه‌های بلندمدت خود بسیار امیدوار باشد.

این شرکت هم‌اکنون درحال آماده‌شدن برای عرضه‌ی جهانی ال‌جی وی ۳۰ است. گوشی هوشمندی که اواسط تابستان معرفی شد و در حال حاضر تنها در کره جنوبی به بازارها عرضه شده است. این دستگاه باید گوشی‌های ال‌جی را از منطقه‌ی قرمز مالی نجات دهد. شرایطی که بخش تلفن‌های هوشمند ال‌جی را تحت تاثیر قرار داده و حدود ۲۷ ماه است که ادامه دارد. گوشی‌های پرچمدار ال‌جی‌ در مقایسه با سایر رقبای خود فروش چندان چشم‌گیری ندارند. مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی این شرکت نیز ضعیف‌تر از پیشبینی‌ها عمل کرده‌اند.

ال‌جی جی ۶، محصول پیشین این شرکت، با استقبال بسیار خوب منتقدین مواجه شد. هرچند در بازار چندان موفق عمل نکرد. ال‌جی نتوانست با درآمدهای بدست آمده از این گوشی، ضررهای متحمل شده‌ی خود را جبران کند.

ال‌جی به گوشی وی ۳۰ امیدوارتر است. هرچند این دستگاه هم حداقل یک و نیم ماه با ورود به بازارهای بزرگ جهان فاصله دارد. در صورتی که در همین فاصله، اپل و سامسونگ گوشی‌های جدید خود را به بازار عرضه خواهند کرد و بخش مهمی از نیازهای بازار را پوشش خواهند داد.

ال‌جی گزارش نهایی خود را تا اواخر این ماه میلادی منتشر می‌کند. تاریخ دقیق این اعلام هنوز مشخص نیست.

.

منبع: Android Headlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر