;
coinex

اولین گوشی هوشمند ریزر از دهم آبان رسما کار خود را آغاز می‌کند

اولین گوشی هوشمند ریزر از دهم آبان رسما کار خود را آغاز می‌کنداولین گوشی هوشمند ریزر با هدف قرار دادن گیمرهای حرفه‌ای به بازار خواهد آمد؛ این موبایل دهم آبان ماه معرفی می‌شود.

این کمپانی که در اصل یک تولیدکننده کامپیوتر، به ویژه کامپیوترهای مناسب برای بازی به شمار می‌رود، اولین گوشی هوشمند خود را در تاریخ 10 آبان (1 نوامبر) به نمایش خواهد گذاشت. البته اطلاعاتی درباره زمان دقیق رویداد برگزاری منتشر نشده است.

این کمپانی در دی ماه سال گذشته (ژانویه 2017) کمپانی Nextbit Robin را خریداری کرد؛ همین مساله اخبار و شایعاتی را پیرامون روند جدید این کمپانی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند بر سر زبان ها انداخت.

مدیرعامل ریزر، مین لیانگ تان در مصاحبه‌ای که شهریور ماه گذشته با خبرگزاری CNBC داشت این خبر را تایید کرد. او اینطور توضیح داد:

“یکی از داغ‌ترین شایعاتی که درباره ریزر وجود دارد، این است که ما یک دستگاه موبایل را معرفی خواهیم کرد. می‌توانم بگویم که ما یک دستگاه موبایل را با هدف جلب توجه گیمرها و سرگرمی در دست اجرا داریم.”

 

بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ ریزر تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی وارد بازار می‌شود!

 

اولین گوشی هوشمند ریزر چگونه خواهد بود؟

تا به حال اطلاعات اندکی پیرامون اولین گوشی هوشمند ریزر منتشر شده است. هنوز نمی‌دانیم این موبایل با چه مشخصات سخت‌افزاری همراه خواهد بود؛ اما این احتمال وجود دارد که به طراحی‌های Nextbit Robin شباهت داشته باشد.

همانطور که با فعالیت ریزر آشنایی داریم، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که اولین گوشی هوشمند ریزر از ویژگی‌های رده بالای گیمینگ برخوردار خواهد شد که احتمالا تکنولوژی‌های قدرتمندی را ارائه می‌کند.

مدت زمان زیادی تا 10 آبان ماه باقی نمانده است؛ با اینحال در صورت انتشار اخبار جدید، آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر