;
coinex

جدیدترین تصویر از گوشی هوشمند میت 10 لایت هواوی؛ آبی مثل آسمان!

جدیدترین تصویر از گوشی هوشمند میت 10 لایت هواوی؛ آبی مثل آسمان!اخیرا یک تصویر جدید از گوشی هواوی میت 10 لایت در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر گوشی جدید سازنده چینی را در رنگ آبی نشان می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که هواوی می‌خواهد هفته آینده گوشی‌های سری میت 10 خود را در چند مدل وارد بازار کند اما می‌توان انتظار داشت که میت 10 لایت (Mate 10 Lite) یکی از اعضای این خانواده باشد. در هر حال تصویری که در انتهای این خبر مشاهده می‌کنید، جدیدترین عکسی محسوب می‌شود که از این گوشی هوشمند منتشر شده است. این تصویر جزییات طراحی به کار رفته در گوشی میت 10 لایت را به خوبی نشان می‌دهد.

این عکس اولین تصویری نیست که از گوشی جدید سازنده چینی منتشر شده، زیرا چند روز پیش هم یک فروشنده اروپایی زودتر از موعد نام این محصول را در وب سایت خود قرار داد و از این طریق عکس دیگری را از میت 10 لایت در فضای مجازی منتشر کرد. با این وجود، مطلب مهم این است که این دو رندر جدید با شایعه‌هایی که تا به حال در رابطه با لایت منتشر شده‌اند، تطابق دارند و به خوبی نشان می‌دهند که هواوی می‌خواهد این گوشی هوشمند را با چه ظاهری در اختیار کاربرانش قرار دهد. یکی از نکاتی که در این تصویر به آن اشاره شده این است که میت 10 لایت هم مانند بسیاری از گوشی‌هایی که امسال وارد بازار شدند، از یک نمایشگر تقریبا بدون حاشیه بهره می‌برد.

مشخصات گوشی هواوی میت 10 لایت

طبق اطلاعات موجود گوشی میت 10 لایت از یک نمایشگر 5.9 اینچی فول اچ دی پلاس 2160 در 1080 پیکسلی با نسبت تصویر 18 به 9، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت و پردازشگر های سیلیکون کایرین 659 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند میان رده می‌توان به یک دوربین دوگانه سلفی با لنزهای 8 و 2 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه اصلی با لنزهای 16 و 2 مگاپیکسلی، باتری 3,340 mAh، قابلیت اتصالی ان اف سی و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

در مطالب قبلی گفته شده بود که میت 10 لایت با سیستم عامل اندروید 7 نوقا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد اما سازنده چینی تایید کرده است که همه گوشی‌های سری میت 10 سیستم عامل اندروید 8 اوریو را بر روی خود دارند. طبق اطلاعات موجود میت 10 لایت قرار است که با یک برچسب قیمت 415 دلاری در اختیار کاربران قرار گیرد. کاربران اروپایی اولین افرادی هستند که به این محصول دسترسی پیدا می‌کنند.

جدیدترین تصویر میت 10 لایت

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر