;
coinex

خودروی اس یو وی مرسدس بنز جی 550 4×4 دیگر تولید نخواهد شد

خودروی اس یو وی مرسدس بنز جی 550 4 در 4 دیگر تولید نمی‌شود!

در دنیای خودروهای شاسی بلند مرسدس بنز جی 550 4 در 4 یک اس یو وی برجسته است با وجود این خودروساز آلمانی می‌خواهد تولید این خودرو را در ماه اکتبر متوقف کند.

مرسدس بنز اس یو وی جی 550 4 در 4 (Mercedes-Benz G550 4×4) به دلیل داشتن توانایی‌های آفرود منحصر بفرد و ارتفاعی معادل 17 اینچ (43.18 سانتی متر) از سطح زمین همیشه لقب یک خودروی برجسته را با خود به همراه داشته است. این خودرو توانایی‌های آفرود خود را به یک سیستم چهار چرخ متحرک همیشه فعال، دیفرانسیل مجهز به سه قفل و اکسل‌های دروازه‌ای انتقال می‌دهد تا بتواند از هر مسیری عبور کند.

اکسل‌های دروازه‌ای با اکسل‌های عادی تفاوت دارند به این نحو که چرخ‌های خودرو را در ارتفاع مرکز خود نگه نمی‌دارند. این اکسل‌ها در ارتفاع بالاتری نصب می‌شوند تا بتوانند فضای لازم را برای نصب دیفرانسیل‌های مخصوص خود ایجاد کنند و از طرفی خودرویی مثل مرسدس بنز جی 550 4 در 4 را در ارتفاع بسیار زیادی نسبت به سطح زمین نگه دارند. فنرهای دوگانه‌ای که خودروساز مشهور آلمانی بر روی این اکسل‌ها نصب کرده است، باعث می‌شوند که جی 550 به راحتی بتواند در هر نوع شرایطی به راه خود ادامه دهد.

مشخصات فنی مرسدس بنز جی 550 4 در 4

این اس یو وی خشن لوکس از یک موتور 4 لیتری هشت سیلندر خورجینی V8 تویین توربو با توان تولیدی 422 اسب بخار قدرت و 450 پوند فوت گشتاور و همچنین یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک  بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد این خودرو می‌توان به توانایی منحصر به فرد دفرانسیل آن در تقسیم گشتاور با نسبت 50 در 50 بین اکسل‌های جی 550 اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا نسل بعدی اتومبیل‌های کلاس جی سازنده آلمانی که در سال 2018 میلادی وارد بازار می‌شوند هم توانایی‌های آفرود مرسدس بنز جی 550 4 در 4 را در خود دارد یا خیر به همین دلیل توصیه می‌کنیم که هرچه زودتر سفارش خرید این خودروی 225,925 دلاری را ثبت کنید زیرا دایملر تصمیم گرفته است که تولید آن را در ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) متوقف سازد.

منابع خبری گفته‌اند که مرسدس‌های کلاس جی 2019 اسمی متفاوت را بر روی خود دارند اما از نظر طراحی شباهت زیادی به نسل کنونی اس یو وی‌های کلاس جی مرسدس بنز دارند.

.

منبع: gearsofbiz

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر