;
coinex

عکس واقعی و جزییات جدیدی در رابطه با گوشی گیمینگ ریزر فون

عکس واقعی و جزییات جدیدی در رابطه با گوشی گیمینگ ریزر فون

ریزر (Razer) از اولین گوشی خود در تاریخ 1 نوامبر رونمایی کند. این گوشی هوشمند ریزر فون (Razer Phone) نام دارد و منحصرا برای اجرای بازی‌های با گرافیک سنگین ساخته شده است.

ریزر یک سازنده آمریکایی است که در زمینه ساخت سخت افزارهای مخصوص اجرای بازی‌های رایانه ای فعالیت دارد به همین دلیل وارد شدن این سازنده به دنیای ساخت گوشی‌های هوشمند کمی عجیب به نظر می‌رسد اگرچه که این سازنده قبلا محصولاتی مثل تبلت ریزر اج پرو (Razer Edge Pro) را وارد بازار کرده است.

تا به حال تصاویر و جزییات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند ریزر فون منتشر نشده است. اطلاعات فنی این گوشی هوشمند برای اولین بار توسط موسسه جی اف ایکس بنچ (GFXBench) منتشر شد و حال منبع دیگری هم تصویری را در فضای مجازی قرار داده و ادعا کرده است که این تصویر به گوشی ریزر فون تعلق دارد. بد نیست بدانید که شایعه شده که یک منبع دیگر هم اخیرا این گوشی هوشمند را برای انجام چند بازی سنگین به صورت آزمایشی مورد بررسی قرار داده است.

سازنده آمریکایی با توجه به تجربه موفقش در زمینه ساخت بازی‌های جالب می‌خواهد یک گوشی گیمینگ موفق را نیز وارد بازار کند. جی اف ایکس بنچ گفته است که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD با نسبت تصویر 16 به 9، پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 835، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و با سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 ریزر فون

علت انتخاب سیستم عامل اندروید برای ریزر فون این بوده که سیستم عامل محبوب گوگل در طول چند سال گذشته به عنوان یک پلت فرم بسیار توانمند برای اجرای بازی‌های مختلف شناخته شده و علاوه بر این هنوز پتانسیل‌های ناشناخته زیادی برای اجرای بازی‌های سنگین توسط یک گوشی که مخصوصا برای اجرای نرم افزارهای گرافیکی سنگین ساخته شده است، دارد.

ریزر در سال 2015 میلادی با خرید کنسول بازی اندروید اویا (Ouya) علاقه خود را به سرمایه گذاری در دنیای بازی‌های اندروید نشان داد. این سازنده شرکت گوشی سازی نکست بیت (Nextbit)، خالق گوشی زیبای نکست بیت رابین (Robin)، را نیز خریده است. با توجه به این دو اقدام و عکس‌هایی که اخیرا منتشر شده می‌توان گفت که سازنده آمریکایی می‌خواهد اولین گوشی هوشمند خود را با ظاهری شبیه به گوشی نکست بیت رابین وارد بازار کند. ریزر فون در تاریخ 10 آبان ماه در معرض عموم قرار می‌گیرد.

 

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر