;
coinex

استیو وازنیاک دانشگاه آنلاین خود را با هدف آموزش مقرون به صرفه تکنولوژی تاسیس کرد

استیو وازنیاک دانشگاه آنلاین خود را با هدف آموزش مقرون به صرفه تکنولوژی تاسیس کرداستیو وازنیاک بنیان گذار شرکت اپل معتقد است کسب مدرک در تکنولوژی بسیار گران است. او اخیرا افتتاح واز یو (woz u) را اعلام کرد که دانشگاهی آنلاین با هدف آموزش مقرون به صرفه تکنولوژی است.

در حال حاضر این برنامه تنها در آریزونا  اجرا خواهد شد، ولی استیو وازنیاک امیدوار است شاهد تاسیس دانشگاه‌های فیزیکی در بیش از 30 شهر درآمریکا و جهان باشد.

برنامه‌های فعلی واز یو تنها شامل توسعه نرم افزار و تربیت متخصصان پشتیبانی کامپیوتر است، اما در آینده برنامه‌های بیشتری در زمینه‌های علم داده‌ها، برنامه‌های تلفن همراه و برنامه‌های امنیت سایبری اضافه خواهند شد.

استیو وزنیاک در بیانیه‌ای از قبل آماده شده گفت: “هدف ما آموزش افراد برای مهارت‌های دیجیتالی کاربردی است بدون اینکه هزینه زیادی را متحمل شوند.” او در ادامه گفت: “مردم اغلب از اینکه حرفه‌هایی با پایه تکنولوژی را انتخاب کنند، می‌ترسند؛ زیرا آنها گمان می‌کنند که نمی‌توانند این کار را انجام دهند. من می‌دانم که آنها می‌توانند و می‌خواهم به آنها نشان بدهم که چطور این کار را انجام دهند.”

واز یو همچنین مدرسه‌هایی را با 12 مقطع تحصیلی با برنامه‌های استیم ارائه می‌دهد که به سادگی کودکان را برای حرفه‌ای در تکنولوژی آموزش می‌دهد. شرکت‌ها می‌توانند از برنامه‌ی “واز یو سازمانی” استفاده کنند که به آن ها کمک می‌کند تا کارمندانشان را برای به کار بردن تکنولوژی جدید آموزش دهند.

وازنیاک قصد دارد در سال 2019، شتاب دهنده واز یو را ارائه دهد، که برنامه‌ای است برای” شناسایی و پرورش دادن استعداد‌های نخبه در تکنولوژی.”

شما هم اکنون می‌توانید برنامه واز یو را در فروشگاه اپل استور مشاهده کنید. عمدتا در هر دسته، آزمون های 10 سوالی قرار دارد.

در آینده خواهیم دید که این برنامه چگونه پیش خواهد رفت. در حال حاضر در مورد قیمت‌گذاری چیزی گفته نشده، پس خوشبختانه اخبار آینده، چیزهای بیشتری را در مورد واز یو فاش خواهد کرد.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر