;
coinex

گوگل، قیمت آداپتور جک هدفون در گوشی پیکسل 2 را بسیار کاهش داد

گوگل، قیمت آداپتور جک هدفون در گوشی پیکسل 2 را بسیار کاهش داد
بودن یا نبودن، مساله این است! جک هدفون 3.5 میلیمتری برای بسیاری از برندهای بزرگ گوشی‌ساز به یک مساله تبدیل شده است. برخی از آنها در پرچمداران جدید خود، جک هدفون را حذف کرده و برخی همچنان به این سوکت اعتقاد دارند.

گوگل یکی از کمپانی‌هایی است که به وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری اعتقاد کامل داشت. زمانی که اپل گوشی‌های آیفون 7 خود را معرفی کرد، گوگل نبود جک هدفون در این دستگاه را به تمنسخر گرفت و کوپرتینو را به خاطر حذف این درگاه، سرزنش کرد.

اما امسال با معرفی گوشی‌های گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال، حذف همان درگاه در نسل دوم پیکسلی‌ها مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفت. آنها گوگل را به گفته‌های سال قبل خود درباره آیفون 7 ارجاع می‌دهند، اما هرچه باشد اکنون دیگر کار از کار گذشته است!

وجود جک هدفون به طور کل، ایده خوبی است. مدل‌های زیادی مجهز به جک هدفون در بازار وجود دارد که جز بهترین گوشی های هوشمند جهان هستند.

 

بیشتر بخوانید:  بهترین گوشی های هوشمندی که هنوز به جک هدفون مجهز هستند

 

هنوز بسیاری از کاربران دوست دارند تا همچنان با هدفون‌های سیمی خود به موسیقی گوش دهند و اگر جک هدفونی در کار نباشد، باید با یک آداپتور این کمبود را جبران کرد. این آداپتور درواقع یک تبدیل است که از پورت یو اس بی نوع C یک خروجی جک 3.5 میلیمتری برای هدفون‌های سیمی ارائه می‌دهد.

اما گم کردن و یا جا گذاشتن این آداپتور در منزل و یا مکان کار، می‌تواند دردسر زیادی برای کاربر داشته باشد. برای شرایطی که قصد دارید در یک زمان، هم گوشی خود را شارژ کنید و هم به موسیقی گوش کنید، موضوع کمی پیچیده‌تر هم خواهد شد.

در هر صورت، گوشی های گوگل پیکسل 2 فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری هستند و متاسفانه تا به امروز خرید تبدیل پورت یو اس بی نوع C به جک هدفون 3.5 میلی‌متری برای این دستگاه‌ها چندان ارزان قیمت نبوده است.

به نظر می‌رسد که گوگل این موضوع را درک کرده است؛ چرا که قیمت این گجت را از 20 دلار به کمتر از نصف کاهش داده و اکنون می‌توان آن را با قیمت 9 دلار خریداری کنید.

مطمئنا این حداقل کاری بود که غول موتورهای جستجو می‌توانست انجام دهد. این کمپانی با تمسخر اپل برای حذف این جک در مدل‌های سال قبل و سپس ادامه همان مسیر با حذف جک هدفون در گوشی‌های نسل دوم پیکسل، انتقادات فراوانی را دریافت کرد و قیمت بالای این آداپتور نیز دلیلی برای انتقادهای بیشتر شد. شاید این کاهش قیمت بتواند کمی فضا ا به نفع این شرکت تغییر دهد.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر