;
coinex

کانکت تگ سامسونگ مانع از گمشدن اشیا می شود

برچسب اتصال سامسونگ

کانکت تگ سامسونگ می‌تواند تغییرات مثبت زیادی در زندگی افراد ایجاد کند. جلوگیری از گم شدن اشیا و کنترل وسایل هوشمند آنرا به یک شی جادویی تبدیل کرده است.

سامسونگ، کانکت تگ را به زودی عرضه می‌کند. با این وسیله هرگز اشیا دوست داشتنی و گرانقیمت خود را گم نخواهید کرد. کانکت تگ سامسونگ برای اولین بار از تکنولوژی شبکه پهنای باند باریک استفاده می‌کند. این دستگاه با استفاده از شبکه‌های کم قدرت، اطلاعات جی پی اس را به تلفن هوشمند شما ارسال می‌کند. به بیان ساده تر، در صورتی که کانکت تگ سامسونگ را به دسته کلید خود وصل کرده باشید، در کوتاه ترین زمان ممکن آن را پیدا خواهید کرد.

مهمترین ویژگی کانکت تگ، همسان سازی و اتصال آن با اسمارت تینگز اکوسیستم این شرکت است. هماهنگ سازی کانکت تگ سامسونگ با وسایل خانه هوشمند شما، امکانات بسیاری به شما می‌دهد. شما می‌توانید به وسیله آن اقدام به کنترل وسایل خانه هوشمند خود بکنید.

به عنوان مثال، می توانید تعیین کنید در صورتی که در زمانهای از پیش تعیین شده از اتاق خارج شدید، چراغ‌ها به طور اتوماتیک خاموش یا روشن شوند. یکی از کارایی‌های مورد علاقه بسیاری از کاربران این است که تعیین کنید در هنگام خروج از منزل، سیستم تهویه هوا به طور خودکار خاموش شود! در نظر داشته باشید، باید کانکت تگ را برای اجرای چنین فرمان‌هایی به همراه داشته باشید.

سامسونگ می‌‎گوید کانکت تگ اندازه کوچکی دارد، تنها 4.21 سانتیمتر عرض و 1.19 سانتیمتر طول آن است. این وسیله توسط کد حفاظت IP68 نسبت به ورود آب و گرد غبار غیر قابل نفوذ شده است که بدین وسیله استفاده طولانی مدت از آن ممکن می‌شود.

باتری این دستگاه با یک بار شارژ شدن تا هفت روز قابل استفاده است، به این ترتیب زمان‌هایی که مجبور به اتصال آن به شارژر هستید، کاهش یافته است. کانکت تگ سامسونگ به همراه یک حلقه انحصاری عرضه خواهد شد که اتصال آن را به کیف، گردنبند یا دسته کلید آسان می‌کند.

در صورتی که در کنفرانس سازندگان سامسونگ حضور پیدا کنید، می توانید کانکت تگ را مشاهده کنید. این تکنولوژی در این کنفرانس که در موسکون سنتر در سانفرانسیسکو کالیفورنیا در روزهای 18 و 19 اکتبر، برگزار می شود، به نمایش درخواهد آمد. کانکت تگ ابتدا در وطن این کمپانی، کره جنوبی عرضه می‌شود. در ماه‌های آتی می توان منتظر عرضه این محصول در کشورهای دیگری نظیر انگلستان و آمریکا بود.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر