;
coinex

قدرتمندترین تراشه میان‌رده معرفی شد

 

قدرتمندترین تراشه گوشی های هوشمند در دنیا معرفی شدقدرتمندترین تراشه میان‌رده در دنیا، توسط شرکت فناوری آمریکایی کوالکام رونمایی شد. این تراشه توانسته است تا دقت صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند را به صورتی چشمگیر افزایش دهد.

وجود صفحه نمایش‌های فوق‌العاده عریض در گوشی‌های هوشمند، به یک مسئله مهم برای کاربران تبدیل شده است. اما باید گفت که با این وجود هنوز هم مشتریان انتخاب‌های زیادی ندارند.

قدرتمندترین تراشه میان‌رده

شرکت فناوری کوالکام توانست تا پردازنده اسنپدراگون 636 را معرفی کند. این تراشه می‌تواند از رزولوشن بالا یا همان فول اچ دی پلاس با دقت حدود 2160 در 1080 پیکسل پشتیبانی نماید. استفاده از این تراشه در گوشی‌های هوشمند باعث می‌شود تا کیفیت، وضوح و درخشندگی صفحه نمایش تا حد بالایی ارتقا یابد.

این تراشه دارای مزیت‌های مهمی نیز هست. از جمله مزیت اصلی این تراشه این است که می‌تواند به راحتی در گوشی‌های میان رده بازار مورد استفاده قرار گیرد، بدون آنکه هزینه زیادی در بر داشته باشد. بنابراین بدون خرج کردن پول زیاد می‎‌توان به راحتی به چنین کیفیتی دست پیدا نمود.

این تراشه گوشی های هوشمند می‌تواند در محیط‌های کم نور عملکرد مطلوب و مناسبی داشته باشد. همچنین قادر است تا  از نمایش Assertive نیز پشتیبانی نماید. اگر گرافیک Adreno 509 در کنار تراشه جدید قرار بگیرد، حدود 10 درصد سریعتر خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های این تراشه می‌توان به پشتیبانی آن از شبکه LTE با سرعت 600Mbps اشاره نمود.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر