;
coinex

شیائومی ردمی نوت 5 با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 617 به گیک بنچ رسید

شیائومی ردمی نوت 5 با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 617 به گیک بنچ رسیدگوشی ردمی نوت 5 یک محصول جدید از طرف شیائومی است. این محصول هوشمند با ارائه ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار با قیمت ارزان ساخته شده است.

شیائومی همیشه بهترین ویژگی‌ها را در قبال ارزان‌ترین قیمت در قالب یک گوشی هوشمند در اختیار کاربرانش گذاشته است. ردمی نوت 5 این سازنده نیز همین ماهیت را در خود دارد زیرا امکان استفاده از یک نمایشگر بدون حاشیه و دوربین دوگانه اصلی را در ازای پرداختن بهای یک گوشی میان رده در اختیار کاربرش می‌گذارد. این گوشی هوشمند اخیرا توسط سازنده چینی برای تست به موسسه گیک بنچ فرستاده شده است. لیست منتشر شده توسط این موسسه از این امر حکایت می‌کند که ردمی نوت 5 از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 617 با هشت تراشه کورتکس – ای 53 بهره می‌برد.

این احتمال وجود دارد که گیک بنچ در ذکر این مشخصه اشتباه کرده باشد زیرا تست‌های انجام شده بر روی ردمی نوت 5 نشان داده‌اند که این گوشی هوشمند در آزمایش تک هسته‌ای امتیاز بسیار بالاتری را نسبت به گوشی موتورولا موتو جی 4 که تراشه اسنپدراگون 617 را بر روی خود دارد، کسب کرده است و از این نظر تقریبا با ویوو ایکس 9 پلاس که به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 653 مجهز است، شباهت دارد. در این رابطه بد نیست بدانید که منابع خبری در گذشته گفته بودند که شیائومی می‌خواهد ردمی نوت 5 را با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 660 وارد بازار کند.

لیست منتشر شده توسط گیک بنچ همچنین نشان داده است که گوشی میان رده جدید سازنده چینی 150 دلار قیمت دارد و با یک رم 3 گیگابایتی، نمایشگر 5.5 اینچی، دوربین دوگانه اصلی مجهز به سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی و باتری 4,000mAh در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی ردمی نوت 5

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر