;
coinex

گلکسی تب اکتیو 2 سامسونگ معرفی شد؛ یک تبلت جان سخت با ویژگی‌های پیشرفته

گلکسی تب اکتیو 2 سامسونگ معرفی شد؛ یک تبلت جان سخت با ویژگی‌های پیشرفته!

سامسونگ از گلکسی تب اکتیو 2 (Galaxy Tab Active 2)، تبلت مقاوم سازی شده جدیدش، رونمایی کرد. در این نوشتار به معرفی این محصول پرداخته‌ایم.

گلکسی تب اکتیو 2 به طور مخصوص برای جلب توجه کاربران شاغل در شرایط کاری سخت ساخته شده است. این تبلت خاص، شاخص‌های مقاومتی MIL-STD-810 و IP68 را در اختیار دارد و از این رو می‌تواند به خوبی در برابر فشار، دما، فاکتورهای مخرب محیطی، لرزش، ضربات ناشی از سقوط و نفوذ آب و گرد و خاک مقاومت کند.

تبلت مقاوم سازی شده جدید سامسونگ از یک نمایشگر 8 اینچی 1280 در 800 پیکسلی، پردازشگر اگزینوس 7870، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند 4450 mAh اشاره کرد.

گلکسی تب اکتیو 2 با سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا و توانایی پشتیبانی قابلیت اتصال ال تی ای وارد بازار می‌شود. این محصول یک قلم اس پن، اسکنر اثر انگشت با توانایی شناسایی الگوی پوست کاربر در زیر دستکش و همچنین قابلیت تشخیص چهره را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

سامسونگ گفته است که تبلت مقاوم سازی شده جدیدش هرگونه شرایط کاری را تحمل می‌کند با وجود این شما می ‌توانید از این محصول برای انجام کارهای شخصی خود نیز استفاده کنید.

تبلت جدید سامسونگ در ماه جاری وارد بازار می‌شود؛ اما هنوز مشخص نیست که کاربران کدام کشورها می‌توانند آن را خریداری کنند. سازنده کره‌ای هنوز مطلبی را در مورد قیمت این محصول منتشر نکرده است، ولی می‌توان انتظار داشت که این تبلت مقاوم سازی شده با قیمتی در حدود 500 تا 600 دلار وارد بازار شود.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر