;
coinex

گوشی هوشمند آیفون X اپل در سال 2018 در دو مدل ارزان‌تر هم عرضه می‌شود!

گوشی هوشمند آیفون X اپل در سال 2018 در دو مدل ارزان‌تر هم عرضه می‌شود!اپل قصد دارد گوشی آیفون X خود را در دو مدل ارزان‌تر هم وارد بازار کند تا تعداد بیشتری از کاربران بتوانند این گوشی هوشمند را خریداری کنند.

هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی 4 برندی هستند که بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند را در چین در اختیار دارند. اپل بعد از این 4 سازنده قرار گرفته است؛ به همین دلیل می‌خواهد برای کسب سهم بیشتری در این بازار از یک ابتکار جدید استفاده کند. اطلاعات جدیدی که توسط منابع خبری چینی منتشر شده، از این امر حکایت می‌کنند که سازنده آمریکایی می‌خواهد دو گوشی آیفون را در سال 2018 میلادی با نام‌های سری لیسبون (Lisbon) و هنگژو (Hangzhou) وارد بازار چین کند. گفته شده است که این دو گوشی هوشمند شباهت‌های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی با گوشی آیفون X سازنده مشهور آمریکایی دارند و با قیمت‌هایی اقتصادی عرضه می‌شوند.

اپل همیشه از ترکیب‌های الفبا – عددی برای نامیدن گوشی‌های خود استفاده کرده است. برای مثال، این سازنده آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را قبل از رونمایی با نام‌های دی 20 و دی 22 به منابع خبری معرفی کرد. اکونومیک دیلی (Economic Daily) در رابطه با استفاده از نام‌های سری جدید می‌گوید که احتمالا اپل می‌خواهد دو محصول جدیدش را ابتدا در این دو شهر وارد بازار کند.

اطلاعات منتشر شده در رابطه با نام‌های سری جدید توسط یک منبع تامین کننده گمنام چینی گوشی‌های آیفون در اختیار منابع خبری گذاشته شده است. ماکوتاکارا (Macotakara)، یک منبع خبری ژاپنی، گفته است که آیفون‌های جدید احتمالا در حدود 90 دلار از آیفون X ارزان‌تر هستند. با توجه به این گفته می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های آیفون لیسبون و آیفون هنگژو با قیمت‌هایی در حدود 909 دلار در اختیار کاربران طرفدار اپل قرار گیرند.

منابع خبری گفته‌اند که همه گوشی‌های آیفونی که سال آینده وارد بازار می‌شوند از نمایشگر OLED، فناوری عکس برداری ترو دپث کمرا (TrueDepth Camera) و قابلیت امنیتی فیس آی دی بهره می‌برند. با این وجود، منبعی که اطلاعات مرتبط با مدل‌های لیسبون و هنگژو گوشی آیفون X را منتشر کرده هنوز مطلبی را در رابطه با مشخصات فنی این دو محصول ارائه نکرده است. این احتمال وجود دارد که اپل این دو گوشی جدید را با نمایشگرهای LCD و فناوری امنیتی تاچ آی دی وارد بازار کند.

اپل در چین با سازندگان محلی این کشور رقابت بسیار شدیدی دارد. این سازنده توانست در سه ماهه سوم سال میلادی جاری (10 تیر تا 9 مهر) 17.7  درصد از سهم بازار گوشی همراه کشور چین را به خود اختصاص دهد در حالی که سهم هواوی در این بازه زمانی به 31 درصد رسیده بود. چین بزرگ‌ترین بازار فروش گوشی‌های همراه است با اینجال عرضه آیفون X با یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی و قیمت پایه 999 دلار باعث می‌شود که تعداد بسیار محدودی از کاربران به خرید این گوشی هوشمند ترغیب شوند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر