coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پژو 2008 همچنان مسیر کاهش قیمت را طی می‌کند

پژو 2008 همچنان مسیر کاهش قیمت را طی می‌کندقیمت واقعی پژو 2008 در بازار عرضه خودرو بسیار کمتر از قیمت­‌های مندرج در سایت­‌های خرید و فروش خوردو و نیازمندی­‌های روزنامه­‌هاست.

قیمت­‌های مندرج در سایت­‌ها که بسیار شوک آور و تعجب برانگیر است، با مبالغ 145، 135، 125 میلیون تومان مشخص شده‌اند. این در حالیست که اگر به صورت حضوری، خود برای خرید اقدام کرده و به نمایشگاه­‌های سطح شهر بروید با قیمت­‌های عجیب­‌تری مواجه خواهید شد.

در گزارشی که از نمایشگاه­‌های سطح شهر به دست آوردیم متوجه شدیم که قیمت­‌ها برای خرید بسیار متفاوت است؛ خودرو پژو 2008 با قیمت­‌های 110، 113،  و 116 میلیون تومان پلاک شده و آماده تحویل هستند که تفاوت قیمت­‌ها به دلیل تنوع رنگ آنهاست به طوری که رنگ سفید کمترین قیمت و رنگ‌های خاص مانند مشکی و قرمز بیشترین قیمت را دارند.

و حال این سوال مطرح است که دلیل این تفاوت قیمت چیست؟!

در پاسخ به این سوال باید گفت که دلالان با شماره­‌های مختلف در سایت­‌ها، آگهی­­­‌ها را با قیمت بالا ثبت کرده و اذهان را به سمت گرانی خودرو هدایت می­‌کنند؛ بنابراین، ذهن خریدارن به این قیمت­‌های نجومی عادت خواهد کرد. زمانی که خریدار به قصد خرید وارد بازار می­‌شود با اولین قیمت کم خودرو (110 میلیون) بی­درنگ اقدام به خرید کرده و در نظر خریدار، خرید خوب و زیر قیمتی انجام داده است؛ در حالی که این قیمت در واقع قیمت ایده آل فروشنده پژو 2008 است.

با توجه به این گزارش و آمار هرگاه شما به پایین­‌ترین قیمت اقدام به خرید پژو 2008 کردید، حدود 13 میلیون تومان نصیب فروشنده کرده‌اید که خود رقم بسیار بالایی است.­

.

منبع: Iranjib.ir

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر