;
coinex

آموزش تغییر موقعیت جغرافیایی در پوکمون گو

تغییر موقعیت جغرافیاییتغییر موقعیت جغرافیایی در پوکمون گو به شما کمک می‌کند قلمرو خود را گسترش دهید، بدون جا به جا شدن از پشت میزتان دور دنیا را بگردید.

فرقی نمی‌کند برای فریب سیستم‌های نظراتی محل کارتان یا پیدا کردن پوکمونی که دور از موقعیت جغرافیایی شما قرار دارد، می‌خواهید اقدام به تغییر موقعیت جغرافیایی خود بکنید، در این مقاله به شما نحوه انجام تغییر موقعیت جغرافیایی را آموزش خواهیم داد. علاوه بر آن به خطراتی که تغییر جی پی اس برای پوکمون گو شما ممکن است به وجود بیاورد را خاطر نشان می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید:  تاریخچه ای از شکل گیری بازی پوکمون گو و حقایقی درباره ی آن!

 

در اکثر مواقع، می‌خواهید موقعیت جغرافیای شما از طریق جی پی اس تلفن هوشمندتان به طور دقیق‌تر نمایش داده شود. هیچکس دوست ندارد در هنگام مسیر یابی از طریق جی پی اس به سمت منزل، سر از ناکجا آباد در بیاورد. دلیل استفاده و فلسفه وجودی جی پی اس نیز بر همین امر استوار است.

در برخی موارد، نظیر استفاده از بازی به شدت محبوب پوکمون گو نیاز پیدا می‌کنید تا با تغییر موقعیت جغرافیایی قدری از رقبای خود جلو بیفتید. این مقاله شما را برای تغییر جی پی اس در اندروید راهنمایی می‌کند.

تغییر موقعیت جغرافیایی در پوکمون گو

اگر قصد دارید از این روش به منظور افزایش قلمرو پوکمون گو خود استفاده کنید، باید به شما هشدار بدهیم، طراحان این بازی، چندان محبت آمیز با چنین رفتاری برخورد نخواهند کرد.

در صورتیکه تغییر جی پی اس شما در این بازی لو برود، دسترسی شما به این بازی، به عنوان تنبیه برای چند ساعت مسدود خواهد شد. در صورت تکرار چنین رفتاری نیز، احتمالا با پاک شدن اکانت خود مواجه خواهید شد. کمپانی سازنده، برخی کد‌ها را به منظور کشف چنین ترفندهایی برای تغییر موقعیت جغرافیایی شما به عنوان تقلب در بازی قرار داده است. پس قبل از دست زدن به چنین اقدامی نسبت عواقب احتمالی آن آگاه باشید.

 

بیشتر بخوانید: بیش از یک میلیون کاربر بازی پوکمن گو در انگلستان، برای این بازی هزینه می کنند

 

بازی پوکمون گو به دلیل ایجاد تحرک فیزیکی در کاربران، جذابیت دارد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای نشستن بر روی کاناپه اتاقتان و تغییر جی پی اس از منزل خارج شوید و علاوه بر جستجو به دنبال پوکمون از هوای آزاد نیز لذت ببرید.

تغییر جی پی اس با استفاده از اپلیکیشن

جی پی اس تلفن شما، طراحی شده تا حتی المقدور دقیق باشد، بنابراین شما تنظیماتی را در تلفن هوشمندتان برای تغییر موقعیت جغرافیایی پیدا نخواهید کرد. برای انجام اینکار به یک اپلیکیشن نیاز دارید. به گوگل پلی استور بروید و به جستجوی اپلیکیشن‌های جی پی اس جعلی بپردازید.

با انجام اینکار به لیستی از برنامه‌هایی برمی‌خورید که اکثر آن‌ها از ویژگی‌ای به نام جی پی اس ساختگی (Mock Location) استفاده می‌کنند. جی پی اس ساختگی به سازندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی امکان می‌دهد تا با استفاده از آن، جی پی اس تلفن هوشمند را در مورد موقعیت مکانی کنونی شما گول بزند.

اخیرا نیانتیک (Niantic) کمپانی سازنده بازی پوکمون گو در آپدیت جدید خود به مقابله با این ترفند برخواسته است. در صورتیکه بازی احتمال دهد که این ویژگی در اندروید شما فعال شده است، اپلیکیشن به شما پیام می‌دهد که موقعیت جغرافیای شما را پیدا نمی‌کند. کار نکردن اپلیکیشن به طور مناسب یا جلوگیری از دسترسی شما به بازی برای یک یا دو ساعت، سناریوهای محتمل دیگر هستند.

اخیرا چند اپلیکیشن را در پلی استور مشاهده کردیم که اذعان داشتند هنوز قادر به تغییر موقعیت جغرافیایی در بازی پوکمون گو هستند، اما کامنت‌های کاربران حاکی از این بود که این قابلیت تنها برای بعضی تلفن‌های هوشمند در دسترس است یا اکنون قابل استفاده نیست.

برای تغییر جی پی اس به شما توصیه می‌کنیم خودتان با توجه به تلفن هوشمندی که استفاده می‌کنید و تغییرات احتمالی در اندروید مورد استفاده‌تان در رابطه با این موضوع به جستجو بپردازید.

فیک جی پی اس اسپوفر

یک اپلیکیشن که به نظر می‌رسد، کماکان قادر به تغییر موقعیت جغرافیایی در بازی پوکمون گو  است، فیک جی پی اس لوکیشین اسپوفر (Fake GPS Location Spoofer) نام دارد. قیمت این اپلیکیشن 2.99 یورو است، اما نیاز به دسترسی به روت دارد. ن

سخه رایگان این اپلیکیشن نیاز به صدور اجازه خاصی ندارد، اما با توجه به استفاده از ویژگی جی پی اس ساختگی، برای تغییر جی پی اس در پوکمون گو به شما کمکی نخواهد کرد. البته این اپلیکیشن برای تغییر موقعیت مکانی شما به منظورهای دیگر مفید واقع خواهد شد. در ادامه این مطلب، به نحوه استفاده از آن خواهیم پرداخت.

آموزش استفاده از فیک جی پی اس لوکیشن اسپوفر

بعد از نصب و اجرای این اپلیکیشن برای اولین بار، شما پیغامی بلند با این مضمون دریافت خواهید نمود که از شما می‌خواهد به اجرای ویژگی جی پی اس ساختگی اجازه فعال شدن بدهید. در انتهای کادری که در آن پیام برای شما به نمایش درآمده است، بر روی گزینه فعال سازی بزنید -لینک دریافت این برنامه در بازار موجود است-

گزینه سازندگان

در صورتی که گزینه سازندگان (developer mode) بر روی گوشی شما فعال نباشد، باید آن‌را نیز فعال کنید. در صورتیکه اپلیکیشن به شما این پیام را داد، به این صورت عمل کنید. ابتدا به قسمت تنظیمات (Settings) بروید. سپس به قسمت پایین لیست اسکرول کنید. بر روی درباره تلفن (about phone) بزنید. در لیست نمایش داده شده، به پایین اسکرول کنید تا بیلد نامبر (Build Number) را مشاهده کنید. به سرعت، 7 یا 8 بار بر روی آن بزنید تا گزینه سازندگان برای شما فعال شود.

تغییر جی پی اس

به اپلیکیشن فیک جی پی اس لوکیشن اسپوفر بازگردید، مشاهده می‌کنید که در نقشه‌ای که برای شما به نمایش درآمده است، موقعیت فعلی شما مشخص است. به منظور تغییر موقعیت جغرافیایی خود، بر روی مکانی که مایلید به عنوان موقعیت مکانی جعلی شما انتخاب شود، دو بار بر روی نقشه بزنید. در پایان بر روی دکمه پلی در پایین و گوشه سمت راست برنامه بزنید.

اکنون این برنامه به شما یا هر برنامه‌ای که نیاز به شناسایی موقعیت مکانی شما داشته باشد، مکان دلخواه شما را نمایش خواهد داد. برای خاموش کردن این ویژگی کافیست به نقشه بازگردید و بر روی دکمه توقف در پایین و گوشه سمت چپ برنامه بزنید.

به این صورت قادرید بدون اینکه از پشت میز خود تکان بخورید، موقعیت مکانی خود را به دلخواه تغییر بدهید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techadvisor

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر