;
coinex

رندری از سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد ؛ خودنمایی یک نمایشگر کاملا بدون حاشیه

رندری از سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد ؛ خودنمایی یک نمایشگر بدون حاشیه
رندری از سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد و نمایشگری را به نمایش درآورد که کاملا بدون حاشیه است. اگر این طراحی برای گلکسی اس 9 پلاس انتخاب شود، بدون شک اولین گوشی پرچمدار کاملا بدون حاشیه را خواهید دید.

سال 2017 را باید سال گوشی‌های بدون حاشیه دانست. سامسونگ با معرفی نمایشگر بیکران در سری گلکسی اس 8، گوشی‌های بدون حاشیه را به اوج خود رساند و به دنبال این غول کره‌ای، دیگر برندهای بازار نیز گوشی های هوشمندی را به بازار معرفی کردند که به یک نمایشگر تمام صفحه مجهز بودند.

بیشتر بخوانید:  بهترین گوشی های بدون حاشیه در سال ۲۰۱۷

مطمئنا روند تولید گوشی های بدون حاشیه در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت. این مسیری جدید برای بزرگان صنعتی است که سامسونگ سرمدار آن است. بسیاری از کاربران و کارشناسان بر این عقیده‌اند که سامسونگ با سری گوشی‌های گلکسی S9 نمایشگر بیکران دیگری را به تصویر خواهد کشید که می‌تواند کاملا بدون حاشیه باشد. رندری از سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به بیرون درز کرده که تا حدودی این گمانه زنی‌ها را تقویت می‌کند.

وب‌سایت igeekphone رندرهایی را منتشر کرده که آن را منتسب به سامسونگ گلکسی اس 9 پرو می‌داند. این کمپانی نباید مدل جدیدی به غیر از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس داشته باشد -حداقل تاکنون شایعات که اینگونه گفته‌اند- پس ما حدس می‌زنیم که احتمالا این منبع خبری بر اساس رندر خاصی که از این گوشی منتشر کرده، مدلی با نام گلکسی اس 9 پرو برای این سری از محصولات سامسونگ در نظر گرفته است. حدس ما نیز گلکسی اس 9 پلاس است – چون حتی اگر سامسونگ قرار باشد که تغییری منحصر به فرد در پرچمداران جدید خود اعمال کند، گلکسی اس 9 پلاس، گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:  سامسونگ مشغول کار بر روی دو مدل از گوشی‌های گلکسی اس ۹ است

 

در هر صورت رندر ارائه شده به معنای واقعی یک نمایشگر تمام صفحه‌ای را نشان می‌دهد که در نمای جلوی آن، به جز حاشیه‌های بسیار نازک فریم ساندویچ شده در بین دو پنل عقبی و جلویی، هیچ چیزی به جز صفحه نمایش دیده نمی‌شود. طراح کانسپت سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس -یا به گفته منبع این خبر، گلکسی اس 9 پرو- برای دوربین سلفی و احتمالا سنسورهای دیگری که برای پنل جلویی در نظر گرفته شده است، تنها یه برش کوچک طراحی کرده و یک سیستم دوربین دوگانه را در آن جای داده است. این می‌توان نظر جالبی باشد. به این شکل می‌توان از کمترین حاشیه بوجود آمده، بیشترین استفاده را برد. این دقیقا همان کاری است که اندی روبین با گوشی اسنشال فون و اپل با آیفون X (آیفون 10) خود انجام داده است.

پنل پشتی نیز تنها به یک دوربین دوگانه مجهز است. چیدمان سنسورها عمودی است و هیچ سنسور اثر انگشتی در آن دیده نمی‌شود، پس از دو حال خارج نیست؛ یا برای این کانسپت ویژگی تشخیص چهره سه بعدی، شبیه به ویژگی فیس آی دی در آیفون 10 در نظر گرفته شده و یا اینکه به فناوری سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز است. در هر دو زمینه تاکنون شایعاتی منتشر شده است که نه می‌توان آنها را تایید کرد و نه می‌توان به طور قاطع رد کرد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس شایعات بسیار محتمل، سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود. این همان قراردادی است که کوالکام و سامسونگ در سال گذشته برای گلکسی اس 8 و اسنپدراگون 835 امضا کردند. گفته می‌شود که این چیست توسط 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:  اولین تولیدات اسنپدراگون ۸۴۵ به گلکسی اس ۹ سامسونگ اختصاص دارد!

 

آیفون X برای رقابت با گلکسی نوت 8 وارد بازار شد و گفته می‌شود که سامسونگ، مدل گلکسی اس 9 را برای قدرتنمایی در برابر آیفون 10، کمی زودتر به بازار عرضه خواهد کرد و بعد باید دید که اپل قصد دارد چه رقیبی برای پرچمدار بعدی کهکشانی‌ها معرفی کند.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام خیلی زیباتر شده بخصوص با تغییرات پانل پشتی سامسونگ و نحوه چیدمان دو دوربین پشتی در گوشه ها خیلی طریفتر و خوشگل تر شده امیدواریم اینطوری باشه تشکر

    پاسخ