;
coinex

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون 10 در برابر خراش، آتش و خمیدگی؛ آیفون X در زیر شکنجه!

تست مقاومت آیفون 10 در برابر خراش، آتش و خمیدگی؛ آیفون X در زیر شکنجه!
آیفون X یا همان آیفون 10 منحصر به فردترین گوشی اپل است که به تازگی عرضه شد. اکنون این دستگاه در زیر شکنجه‌های مختلف آزمایش شده و ویدیوهای مختلفی از آن منتشر می‌شود، یکی از آنها، ویدیویی است که درباره تست مقاومت آیفون 10 در برابر خراشیدگی، آتش و خمیدگی است.

اولین تست مقاومت آیفون 10 دربرابر خراشیدگی است و مقاومت این دستگاه را نسبت به گوشی‌های دیگری چون آیفون 8، گوگل پیکسل 2 و سامسونگ گلکسی نوت 8 در برابر خراش نشان می‌دهد. امروز نیز در تکراتو ویدیویی دیگر از تست سقوط آیفون X را با شما به اشتراک گذاشتیم.

 

بیشتر بخوانید:  تماشا کنید: تست سقوط آیفون X

 

در ویدیوی زیر به خوبی می‌توان مشاهده کرد که آیفون X دربرابر تست خراشیدگی کاملا مقاوم است. بنابراین هنگامی که این گوشی را در جیب خود نگاه می‌دارید، نگران خراشیدگی توسط دسته کلید و یا سکه های در جیبتان نباشید.

اولین خراشیدگی‌ها در این آزمایش در لول 6 و 7 اتفاق می‌افتد و این همان سطح مقاومتی است که در پرچمداران بزرگ بازار دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که اپل در پنل پشتی آیفون X از همان شیشه‌ای استفاده کرده که در پنل جلویی نیز از آن بهره برده است.

 

بیشتر بخوانید:  بررسی آیفون X اپل: پیشرفته‌ترین و برجسته‌ترین محصول کوپرتینو چه قابلیت‌هایی دارد؟

 

تست آتش و سوختگی نیز بر روی نمایشگر آیفون 10 انجام شد و نتیجه تقریبا همان چیزی است که در پرچمداران دیگر دیده شد. با گرفتن فندک بر روی صفحه نمایش، یک علامت ثابت بر روی نمایشگر آیفون X باقی ماند.

در تست خمیدگی نیز همه چیز به نفع آیفون X رقم خورد. این گوشی در برابر فشار وارده برای خم شدن نیز مقاومت بالایی از خود نشان داد و بدون آنکه صفحه نمایش از دستگاه جدا شود و یا مشکل حادی بوجود آید، همه چیز به خوبی به اتمام رسید.

آیفون X جدیدترین پرچمدار کوپرتینو و خاص‌ترین آیفون اپل است. هرچند که در ابتدا تقریبا همه منابع خبری با نام این دستگاه دچار مشکل شده بودند، اما در نهایت نام آیفون 10 برای آن انتخاب شد.

 

بیشتر بخوانید: نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ نام آیفون ۲۰۱۸ اپل چه خواهد بود؟!

 

شاید تنها مشکل اساسی که با این دستگاه اتفاق می‌افتد، شکسته شدن پنل شیشه‌ای پشت آن باشد. هر چند که در تست سقوط آیفون X در برابر آیفون 8 دیدیم که چگونه این گوشی هوشمند سربلند از آزمایش بیرون آمد، اما ترک خوردن و یا شکسته شدن پنل پشتی این دستگاه تحت هر شرایطی هزینه سنگینی را برای کاربر به بار خواهد آورد.

در حالی که تعویض صفحه نمایش آیفون X چیزی در حدود 279 دلار آب می‌خورد، تعویض پنل پشتی آن هزینه‌ای در حدود 549 دلار در برخواهد داشت و این کمی دارندگان آیفون 10 را نگران می‌کند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر