;
coinex

تماشا کنید: تست سقوط آیفون X در برابر آیفون 8 اپل

تست سقوط آیفون X در برابر آیفون 8 اپل
بعد از شایعات فراوان و مشکلاتی که اپل بر سر راه عرضه آیفون X یا همان آیفون 10 با آن مواجه بود، بالاخره سوگلی کوپرتینو به بازار راه یافت. این مطلب درباره تست سقوط آیفون X است.

آیفون X اپل به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون معرفی شد و در واقع هدیه‌ای بود از طرف کوپرتینو به کاربران خودش و به همین علت آیفون 10 نام گرفت –صحبت‌ها و شایعات بسیاری برای درباره نامگذاری آیفون جدید عنوان شد-

 

بیشتر بخوانید: نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ نام آیفون ۲۰۱۸ اپل چه خواهد بود؟!

 

بر سر راه عرضه آیفون ایکس نیز مشکلات فراوانی وجود داشت، اما در هر صورت اپل این دستگاه را به بازار عرضه کرد. آیفون 10 با پنل جلو و عقب شیشه‌ای خودنمایی می‌کند، اپل مدعی است که این یکی از سخت‌ترین شیشه‌های استفاده شده در گوشی‌های آیفون است.

در این ویدیو که در یوتیوب قرار گرفته است، تست سقوط آیفون 10 انجام می شود. در واقع آیفون X در کنار آیفون 8 اپل از ارتفاع‌های مختلفی به زمین می‌افتند و نتیجه نهایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در ویدیوی زیر می‌توانید ببینید که هر دو گوشی در ارتفاع‌های مختلفی بر روی زمین سقوط می‌کنند. با استناد به این آزمایش می‌توان گفت که به نظر می‌رسد آیفون X مقاوم‌تر از آیفون 8 ساخته شده و گویا غول کوپرتینو برای ساخت آیفون 10 وقت زیادتر و سلیقه بیشتری به خرج داده است.

 

بعد از انجام این آزمایش می‌توان دید که در تست سقوط آیفون X هیچ شیشه‌ای شکسته نشده (این موضوع شامل آیفون 8 نمی‌شود، پنل پشتی کاملا ترک خورده و شکسته)، اما ویژگی فیس آی دی نیز آسیب جدی را متحمل شده است. هیچ تغییری در ظاهر این گوشی دیده نمی شود.

اپل کمی مسئولیت‌های خود را در قبال تعمیر آیفون جدید نسبت به مدل‌های گذشته بالاتر بده است و چتر حمایتی گسترده تری را پهن کرده است. جایگزین کردن صفحه نمایش آیفون 10 حدود 279 دلار خرج دارد و جالب اینجاست که تعمیر و تعویض شیشه پنل پشتی چیزی در حدود 549 دلار هزینه در برخواهد داشت.

برخی کارشناسان، گرانتر بودن تعویض پنل شیشه‌ای عقب نسبت به نمایشگر آیفون X را در تکنیک خاصی می‌دانند که اپل برای مهر و موم کردن آن جهت جلوگیری از نفوذ آب و ذرات ریز گرد و غبار انجام داده است.

 

بیشتر بخوانید:

بررسی آیفون X اپل

تماشا کنید: جعبه گشایی آیفون ۱۰

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر