;
coinex

آیا “کراون” اسم رمز گلکسی نوت 9 سامسونگ خواهد بود؟

آیا "کراون" اسم رمز گلکسی نوت 9 سامسونگ خواهد بود؟

اخبار و گزارشات حاکی از آن هستند که کمپانی کره‌ای سامسونگ به زودی روند طراحی و تولید گلکسی نوت 9 را آغاز خواهد کرد؛ گفته می‌شود این موبایل با نام رمز کراون (Crown) به معنی تاج پادشاهی معرفی خواهد شد.

اخیرا یکی از مقامات رسمی تامین کننده منابع تولیدی در کره جنوبی خاطر نشان کرد که تولید نمونه‌های اولیه گلکسی نوت 9 سامسونگ در سه ماهه اول سال 2018 آغاز می‌شود.

کمپانی سامسونگ به انتخاب اسم رمز بر مبنای ویژگی‌های خاص هرکدام از دستگاه‌ها شهرت دارد. برای مثال، نوت 8 با نام رمز بایکال، نام یکی از بزرگ ترین دریاچه‌های جهان معرفی شد. بسیاری بر این باور بودند که انتخاب این نام به خاطر نمایشگر بزرگ این دستگاه هوشمند بوده است.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی نوت 9 ، نسخه باز طراحی شده‌ای از نوت 8 باشد. گفته می‌شود نوت 9 با همان نمایشگر اینفینیتی 6.3 اینچ و مشخصات مشابه، البته به جز پردازنده اصلی، همراه خواهد بود. اینطور که به نظر می‌رسد، کمپانی سامسونگ روی بهینه سازی تنظیمات دوربین دوگانه و افزایش ویژگی‌های قلم اس پن تمرکز کرده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ در دست نیست؛ هرچند می‌توان انتظار داشت که به تراشه جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون 845 مجهز شود.

اوایل شهریور گذشته، این غول کره‌ای از گلکسی نوت 8 رونمایی کرد. این موبایل به نمایشگر 6.3 اینچی کواد اچ دی پلاس سوپر آمولد از نوع اینفینیتی دیسپلی مجهز است. یک تراشه اسنپدراگون 835 (در آمریکا و چین) همراه با رم 6 گیگابایتی تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. نسخه مجهز به تراشه اگزینوس 8895 در سایر بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.

نوت 8، اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که با دوربین دوگانه همراه شده؛ یک لنز زاویه گسترده 12 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو، تنظیمات این دوربین دوگانه را تشکیل می‌دهند. هر دو لنز به ثبت اپتیکال تصویر و زوم اپتیکال 2X مجهز هستند. یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 می‌توان به اسکنر عنبیه چشم، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم، شاخص مقاومتی IP68 (مقاوم در برابر ذرات آب و غبار) و قلم اس پن اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر