;
coinex

شیائومی ردمی نوت 5 ؛ یک گوشی بدون حاشیه با یک باتری غول پیکر!

ردمی نوت 5 ؛ یک گوشی بدون حاشیه با یک باتری غول پیکر!

ردمی نوت 5 جدید شیائومی اخیرا به تیتر بسیاری از منابع خبری تبدیل شده است. در این نوشتار اطلاعاتی را در رابطه با این گوشی هوشمند ارائه کرده‌ایم.

نمایشگرهای تمام حاشیه سخت افزارهایی هستند که در حال حاضر توسط تعداد زیادی از شرکت‌های گوشی سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نمایشگرها در ابتدا در گوشی‌های پرچمدار مورد استفاده قرار گرفتند و حال به خانواده گوشی‌های اقتصادی هم راه یافته‌اند. شیائومی یکی از سازندگانی است که می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک یک گوشی اقتصادی جدید به نام ردمی نوت 5 را با این سخت افزار وارد بازار کند.

شیائومی چند وقت پیش دو گوشی هوشمند را با شماره سریال‌های MET7 و MEE7 به عنوان محصولات جدیدش به تنا فرستاده بود. لیست جزییات منتشر شده توسط تنا از این امر حکایت می‌کرد که این دو محصول از نمایشگرهای بدون حاشیه با نسبت تصویر 18 به 9، اسکنر‌های اثر انگشت و دوربین‌های تک سنسوری اصلی بهره می‌برند.

ردمی نوت 5

مشخصات ردمی نوت 5 شیائومی

طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند دو سیمکارته، 8.05 میلی متر ضخامت و 179.5 گرم وزن دارد و به یک نمایشگر 5.99 اینچی 2160 در 1080 پیکسلی، پردازشگر هشت هسته‌ای 2.0Ghz، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، باتری 4,000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا مجهز شده است.

منابع خبری گفته‌اند که ردمی نوت 5 در دو مدل با رم 3 و 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 128 گیگابایت با قیمت پایه 150 دلار وارد بازار می‌شود.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر