;
coinex

انیمیشن شگفت انگیزان 2 (Incredibles 2) در ماه ژوئن 2018 بر روی پرده خواهد رفت

انیمیشن شگفت انگیزان 2 (Incredibles 2) که قسمت دوم انیمیشن بسیار محبوب و مشهور شگفت انگیزان (The Incredibles) است، در ماه ژوئن سال جاری (سال 2018 میلادی) راهی سالن‌های سینمای جهان خواهد شد.

انیمیشن شگفت انگیزان 2 (Incredibles 2)

13 سال از اکران انیمیشن بسیار موفق The Incredibles و ماجراهای جنگ خانواده پار (Parr) با سیندروم (Syndrome) و ارتش روبات‌های وی می‌گذرد. این انیمیشن ساخته استودیو پیکسار (Pixar) شرکت والت دیسنی (Walt Disney) بود و کارگردانی آن بر عهده برد برد (Brad Bird) قرار داشت. این فیلم عملکردی موفق در گیشه داشت و توانست فروشی 633 میلیون دلاری (معادل 2530 میلیارد تومان با احتساب دلار 4.000 تومانی در زمان نگارش) را به نام خود ثبت نماید.

ساعاتی پیش نیز شرکت والت دیسنی در یک توئیت خبر از زمان دقیق نمایش قسمت دوم این فیلم با نام انیمیشن شگفت انگیزان 2 (Incridibles 2) داد. کارگردانی و نگارش فیلمنامه انیمیشن شگفت انگیزان 2 نیز بر عهده برد برد بوده و از صداپیشگان حاضر در این فیلم می‌توان به ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش فروزون (Frozone)، هالی هانتر (Holly Hunter) در نقش هلن پار/الاستی گرل (Helen Parr/Elastigirl)، کرگ تی نلسون (Craig T. Nelson) در نقش باب پار/آقای شگفت انگیز (Bob Par/Mr. Incridible)، جان راتزنبرگر (John Ratzenberger) در نقش Underminer، سارا واول (Sarah Vowel) در نقش ویلت پار (Violet Parr) و هاک میلنر (Huck Milner) در نقش دش پار (Dash Parr) اشاره کرد.

داستان انیمیشن شگفت انگیزان 2

انیمیشن شگفت انگیزان 2 بر اساس شخصیت‌های قسمت قبلی این فیلم شکل گرفته و بر اساس تیزر منتشر شده از آن، خانواده آقای شگفت انگیز شاهد قابلیت‌های جدید و خارق العاده‌ای از فرزند کوچک خانواده به نام جک جک (Jack Jack) هستند. این قابلیت همانطور که در قسمت اول این فیلم و در انتهای آن به نمایش گذاشته شده بود، توانایی تبدیل شدن به یک گلوله آتش و حرکت با سرعت زیاد را به این نوزاد کوچک می دهد.

در این قسمت نیز ماجراها بر اساس نبرد خانواده با یک شخصیت جدید با نام Underminer است ولی بار اصلی داستان بر دوش مادر خانواده، الاستی گرل (با صدای هالی هانتر) بوده و آقای شگفت انگیز باید با بزرگ ترین چالش خود، زندگی عادی مدیریت خانواده و سه فرزند خود، دست و پنجه نرم کند. خانواده از توانایی‌های جک جک به طور کامل آگاه نبوده و اندک اندک و با کمک فروزون (با صدای ساموئل ال جکسون) پی به قابلیت‌های این عضو جدید خانواده شگفت انگیز خواهد برد.

زمان اکران انیمیشن شگفت انگیزان 2

بر اساس اعلام شرکت والت دیسنی قرار است که انیمیشن شگفت انگیزان 2 در روز 15 ژوئن سال 2018 میلادی (25 خرداد ماه سال 1397 هجری شمسی) در قالب سه بعدی IMAX راهی سینماهای آمریکا گردد. به نظر می‌رسد که این قسمت نیز موفقیت‌های بخش اول را تکرار نموده و فروشی قابل توجه را در گیشه تجربه نماید.

میزان فروش انیمیشن شگفت انگیزان 2

انیمیشن شگفت انگیزان 2 (Incridibles 2) تنها با یک روز اکران در بیش از 4.000 سالن سینما، توانسته به فروشی در حدود 70 میلیون دلار (معادل 294 میلیارد تومان) دست یافته و نامزد یکی از بهترین و پرفروشترین فیلمهای سینمایی سال 2018 گردد.

دانلود تریلر رسمی فیلم شگفت انگیزان 2

تریلر انیمیشن شگفت انگیزان 2

گالری تصاویر کارتون شگفت انگیزان 2

بیشتر بخوانید :

 

منبع : IMDB

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با عرض پوزش
    کلمه می رسید رو نوشتید می رید!

    پاسخ

    نادا سندگل

    پاسخ