;
coinex

تصاویر گوشی قابل انعطاف گلکسی ایکس در سایت رسمی سامسونگ قرار گرفت

تصاویر گوشی تاشو گلکسی ایکس سامسونگ در سایت سازنده مشهور کره‌ای قرار گرفت!

تا به حال چند منبع خبری اطلاعاتی را در رابطه با یک گوشی منعطف از سامسونگ منتشر کرده‌اند. این محصول گلکسی ایکس نام دارد و در سال 2018 عرضه می‌شود.

یکی از منابع خبری گفته است که یک صفحه پشتیبانی از گلکسی ایکس در وب‌سایت سازنده مشهور کره‌ای قرار گرفته است. طبق اطلاعات موجود جزییات این گوشی منحصر بفرد با شماره سریال SM-G888NO در این سایت ثبت شده است؛ شماره سریالی که در خبرهای قبلی هم از آن به عنوان نام سری گلکسی X یاد شده بود. متاسفانه سامسونگ هنوز لیست مشخصات این گوشی ابتکاری را ارائه نکرده است.

انتظار می‌رود که سازنده کره‌ای در سال آینده گلکسی X را وارد بازار کند؛ شایعات موجود در این زمینه از این امر حکایت می‌کنند که این گوشی تاشو زیبا در ماه فوریه (12 بهمن تا 12 اسفند) در معرض عموم قرار می‌گیرد.

با توجه به این شایعه‌ها می‌توان انتظار داشت که گوشی قابل انعطاف جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا رونمایی شود که البته چندان هم بعید نیست، زیرا این محصول چند وقت پیش در کره جنوبی تاییدیه‌های خود را نیز دریافت کرد.

بعضی از منابع خبری گفته بودند که گلکسی ایکس در سال 2019 میلادی وارد بازار می‌شود، اما به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند در سال آینده این محصول را خریداری کنند. هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی منتشر نشده است جز این که سامسونگ می‌خواهد آن را با یک نمایشگر تاشو در اختیار طرفداران و کاربرانش بگذارد.

سامسونگ اولین سازنده‌ای محسوب نمی‌شود که می‌خواهد یک گوشی انعطاف پذیر را وارد بازار کند. چند وقت پیش شرکت زد تی ای یک گوشی منعطف به نام آکسون ام (Axon M) را در معرض عموم قرار داد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر