;
coinex

چرا پولار فوتو ادیتور به عنوان برترین برنامه ویرایش عکس کروم بوک شناخته شده است؟

چرا پولار فوتو ادیتور به عنوان برترین ابزار ویرایشگر تصویر کروم بوک شناخته شده است؟

نرم افزارهای ویرایش تصویر هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، اما پولار فوتو ادیتور بهترین برنامه ویرایش عکس است که می‌تواند در کروم بوک این کار را انجام دهد.

پولار فوتو ادیتور؛ بهترین ویرایشگر عکس

یکی از سوالاتی که اغلب در رابطه با لپ تاپ‌های کروم بوک پرسیده می‌شود این است که چگونه کاربر می‌تواند به کمک یک کروم بوک به سادگی تصاویر مورد نظر خود را ویرایش کند. این سوال اغلب توسط کاربران مطرح می‌گردد و اخیرا بررسی‌های انجام شده، نشان داده‌اند که نرم افزار پولار فوتو ادیتور (Polarr Photo Editor) بهترین برنامه‌ای است که در ویرایش عکس ها با کمک لپ تاپ‌های کروم بوک می‌تواند کاربر را یاری کند.

این نرم افزار می‌تواند امکان اعمال یک ادیت ساده بر روی تصاویر را به راحتی برای شما فراهم سازد و علاوه بر این ابزارهای بسیار مناسبی را نیز برای اعمال تغییرات بر روی عکس‌های دارای فرمت RAW در اختیار ادیتورهای حرفه‌ای بگذارد.

نداشتن ابزار و نرم افزار مناسب برای تولید محتوا همیشه یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف لپ تاپ‌های کروم بوک بوده است. در گذشته اگر کاربری تصمیم می‌گرفت که یک فیلم یا فایل صوتی را ویرایش کند یا تغییرات پیچیده‌ای را بر روی تصاویر اعمال سازد، به جای یک لپ تاپ کروم بوک از یک لپ تاپ مک یا ویندوز استفاده می‌کرد.

این لپ تاپ‌ها ابزارهای شناخته شده‌ای دارند و امکان اعمال چنین تغییراتی را به راحتی برای شما فراهم می‌سازند، اما این وضعیت اخیرا تغییر کرده است. هم اکنون شما می‌توانید با کمک پولار فوتو ادیتور، هم تمام کارهای خود را در زمینه ویرایش عکس با کمک یک کروم بوک انجام دهید.

لپ تاپ‌های کروم بوک برخلاف رایانه‌های سنتی که با افت فروش مواجه شده‌اند، بازار فروش خوبی دارند. برخی از مدارس حتی این محصولات را در اختیار دانش آموزان خود قرار می‌دهند تا از این طریق در انجام تکالیف درسی به آن‌ها کمک کنند و علاوه بر این آن‌ها را با دنیای رایانه‌ها آشنا سازند.

این روند رو به رشد باعث شده که نرم افزارهای کاربردی مورد توجه بیشتری قرار گیرند و برنامه نویسان بتوانند محصولات خود را با ابزارها و قابلیت‌های بیشتری ارائه کنند. پولار فوتو ادیتور هم یکی از نرم افزارهایی است که از همین طریق به بهترین برنامه ویرایش تصویر قابل نصب بر روی لپ تاپ‌ها کروم بوک تبدیل شده است.

پولار فوتو ادیتور

پولار فوتو ادیتور یک نرم افزار تمام عیار و مجهز است که به طور مستقل برای پشتیبانی سیستم عامل‌های اندروید، iOS، ویندوز، مک و لینوکس طراحی شده است. این نرم افزار حتی در یک قالب آنلاین عرضه می‌شود تا کاربر بتواند از طریق مرورگر رایانه خود با آن کار کند. بدون شک این برنامه یکی از برترین ادیتورهای ویرایش تصویر در کروم بوک به شمار می‌آید.

این برنامه ویرایشگر عکس یکی از اولین نرم افزارهایی است که کارایی نرم افزارهای مشابهی را که برای سیستم عامل‌های مک و ویندوز طراحی شده‌اند، ارائه می‌کند. این نرم افزار امکان انجام هر نوع فرآیند ویرایش سازی را برای شما فراهم ساخته و این امر دقیقا همان قابلیتی محسوب می‌شود که لپ تاپ های کروم بوک را برجسته‌تر ساخته است.

 

بیشتر بخوانید:  بهترین لپ تاپ های کروم بوک

 

این ادیتور توانایی دارد که افکت‌های مورد نیاز برای ویرایش عکس به منظور اشتراک گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی را به سادگی در اختیار شما قرار دهد، تصاویر مورد نظر شما را به طور خودکار ادیت کند، بدون اعمال تاثیر منفی بر روی تعادل رنگ یک تصویر، کیفیت آن را افزایش داده و نویز آن را کم کند.علاوه بر این، سایر ابزارهای مورد نیاز برای اعمال تغییرات گوناگون را در اختیار شما بگذارد.

به کمک این ویرایشگر تصویر شما می‌توانید مشخصه‌هایی نظیر رنگ، نور، سایه، میزان درخشندگی و اشباع شدگی، منحنی‌های کانالی آر جی بی و انحراف موجود در تصاویر مورد نظر خود را تنظیم کنید.

ابزارهای کنترلی پولار فوتو ادیتور

پولار فوتو ادیتور امکان اعمال افکت‌هایی نظیر حاشیه سازی را نیز بر روی عکس‌های دارای فرمت RAW با حداکثر اندازه 40 مگابایت برای شما فراهم می‌کند. این برنامه به قابلیت‌های کنترلی ساده‌ای مجهز شده و می‌تواند به راحتی فرآیندهای ویرایش سازی نرم افزار فوتوشاپ را برای شما انجام دهد.

علاوه بر این، قادر است که افکت‌های مورد نظر شما را بلافاصله بر روی عکس اعمال کرده و یک منو تاریخچه‌ای را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید هر تغییری را خنثی یا دوباره اعمال کنید. این برنامه به یک منوی ابزار قابل تنظیم نیز مجهز شده تا کاربر بتواند هر ابزاری را که نیاز دارد، تنها از طریق کشیدن و رها کردن یک آیکون به آن اضافه کند.

عکس‌برداری و ویرایش تصاویر بخشی از کار یک کارشناس تولید محتوا و برنامه نویس است. در انجام چنین فرآیندی، شخص باید اطمینان یابد که کیفیت تصویر گرفته شده به واسطه هیچ عاملی کاهش پیدا نمی‌کند. برنامه‌های ویرایشگر تصاویر، به میزان زیادی در افزایش راندمان کار یک برنامه نویس یا تولید کننده محتوا تاثیرگذار هستند.

ادیتور عکس پولار همان نرم افزاری است که می‌تواند راندمان کار شما را تا حد زیادی افزایش دهد. این برنامه در مقایسه با نرم افزار لایت روم (Lightroom) به یک رابط کاربری بهتر مجهز شده است، 100 دلار ارزان‌تر است و علاوه بر این می‌تواند تغییرات مورد نظر شما را با راندمان بهتری بر روی تصاویر اعمال کند. متعادل سازی میزان پرتوگیری و کاهش میزان نویز تصاویر بعد از افکت گذاری، از دیگر فرآیندهایی است که پولار می‌تواند آن‌ها را به خوبی برای شما انجام دهد.

اگر که از یک کروم بوک یا کروم باکس استفاده می‌کنید و با ویرایش کردن تصاویر سر و کار دارید، توصیه می‌کنیم که ادیتور Polarr را حتما بر روی رایانه خود نصب کنید. شما می‌توانید از طریق کروم وب استور این نرم افزار را به طور رایگان نصب کرده و با ابزارهای آن، کارهای خود را انجام دهید.

اگر که نسخه رایگان پولار را نصب کنید، نمی‌توانید از بعضی ابزارهای پیشرفته آن استفاده نمایید؛ اما در مجموع می‌توان گفت که حتی نسخه رایگان این نرم افزار کاربردی هم ابزارهای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید نسخه کامل این اپلیکیشن را با پرداخت 20 دلار خریداری کنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر