;
coinex

گلکسی اس 9 سامسونگ با یک دوربین دوگانه جدید و مشخصاتی جذاب عرضه می‌شود

گلکسی اس 9 سامسونگ در سه ماهه اول سال 2018 میلادی با یک دوربین دوگانه جدید عرضه می‌شود!

گلکسی اس 9 (Galaxy S9) گوشی پرچمدار بعدی از سری S سامسونگ است. این محصول قرار است که با سخت افزارهایی منحصر بفرد در سه ماهه اول سال 2018 وارد بازار شود. گفته می‌شود که دوربین گلکسی اس 9 یک دوربین دوگانه ویژه خواهد بود.

گلکسی اس 9 دقیقا همان محصول شگفت انگیزی است که کاربران اکوسیستم اندروید منتظر آن هستند. سامسونگ گفته است که این گوشی هوشمند شاید مشخصات مبتکرانه‌ای در خود نداشته باشد، اما به عنوان یک گوشی بسیار پیشرفته که قرار است جایگزین گلکسی اس 8 شود، وارد بازار می‌گردد تا سخت افزارها و تجربه استفاده بسیار بهتری را در اختیار کاربران بگذارد.

همه چیز درباره گلکسی اس 9

دوربین

گوشی‌های همراه هنوز گنجایش زیادی برای بهینه سازی دارند. دوربین‌های به کار رفته در این دستگاه‌های هوشمند نیز از سخت افزارهایی هستند که هنوز هم امکان بهینه سازی در آن‌ها وجود دارد. سامسونگ گفته است که می‌خواهد دوربین گلکسی اس 9 را با قابلیت‌های ویژه‌ای وارد بازار کند.

این سازنده در نظر دارد که گوشی پرچمدار بعدی خود را با دوربین دوگانه اصلی گلکسی نوت 8 و سنسوری با قابلیت 1000 فریم بر ثانیه با سرعت آهسته را در اختیار کاربران بگذارد. این سنسور از نظر فنی شبیه به سنسور 19 مگاپیکسلی 900fps به کار رفته در گوشی پرچمدار سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم است، با این تفاوت که سرعت عکس‌برداری بسیار بالاتری را به کمک یک سنسور تصویر لایه‌ای 3 قسمتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دوربین گلکسی اس 9

منابع خبری گفته‌اند که این دوربین یک پوشش ضد درخشش را نیز بر روی خود دارد، از این رو می‌توان انتظار داشت که گلکسی اس 9 در مقایسه با سایر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار بهترین کیفیت تصویربرداری را داشته باشد.

مشخصات فنی

گفته شده است گوشی پرچمدار 2018 سامسونگ علاوه بر یک دوربین پیشرفته، یک نمایشگر بیکران با حاشیه‌های باریک و نسبت تصویر 18.5 به 9 را نیز در اختیار داشته و با دو نوع پردازشگر (کوالکام اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810) وارد بازار خواهد شد.

نمی‌توان با اطمینان گفت که گلکسی S9 مانند آیفون X به یک دوربین 3 بعدی با قابلیت تشخیص عمق مجهز می‌شود، زیرا سامسونگ هنوز به این سطح از فناوری دست پیدا نکرده است؛ اما این انتظار وجود دارد که این محصول به یک نوع قابلیت ارتقا یافته از اسکن 2 بعدی چهره مجهز شود تا کاربران بتوانند به واسطه این قابلیت، قفل گوشی خود را باز کنند.

 

بیشتر بخوانید: نحوه عملکرد فیس آی دی

 

البته گفته می‌شود که سامسونگ شاید قصد داشته باشد که گلکسی نوت 9 خود را با قابلیتی شبیه به فیس آی دی آیفون 10 اپل ارائه کند.

قیمت

این احتمال وجود دارد که قیمت گلکسی S9 به دلیل بهینه سازی‌هایی که سامسونگ در دوربین این گوشی هوشمند اعمال کرده است، کمی گران‌تر از قیمت گلکسی اس 8 باشد. کیم دانگ وون (Kim Dong-won)، یکی از تحلیلگران موسسه KB Securities در این رابطه گفته است که اضافه سازی سنسورهای جدید باعث می‌شود که قیمت دوربین گلکسی اس 9 دو یا سه برابر شود و به 60 یا 90 دلار افزایش یابد؛ زیرا این بهینه سازی، تغییر سایر قطعات دوربین این گوشی پرچمدار را نیز به دنبال خواهد داشت.

تاریخ عرضه

منابع خبری گفته‌اند که گوشی پرچمدار جدید سازنده کره‌ای در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (نمایشگاه MWC 2018) رونمایی می‌شود. سامسونگ امسال گلکسی اس 8 را با کمی تاخیر وارد بازار کرد، اما در صورتی که شایعه‌های مرتبط با تاریخ رونمایی گلکسی اس 9 صحت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که گوشی پرچمدار بعدی سازنده کره‌ای در تاریخ 6 اسفند (26 فوریه 2018) معرفی شود.

این سازنده کره‌ای همیشه گوشی پرچمدار بهاری خود را در روز یکشنبه‌ی قبل از شروع رویداد کنگره جهانی موبایل در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

به طور خلاصه می‌توان گفت که گلکسی اس 9 سامسونگ در ماه فوریه سال 2018 میلادی (12 بهمن تا 12 اسفند) با یک نمایشگر 5.77 اینچی اینفینیتی دیسپلی (6.22 اینچی برای مدل گلکسی اس 9 پلاس)، پردازشگر اگزینوس 9810 یا کوالکام اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه جدید با سرعت بیشتر و پوشش ضد درخشش و البته با برچسب قیمت گران‌تر معرفی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر