;
coinex

با ویژگی ریگرام، پست های کاربران اینستا را به اشتراک بگذارید

اینستاگرام ری پستاینستاگرام ری پست یا قابلیت ریگرام (Regram) به همراه ویژگی های دیگری نظیر، قرار دادن گیف در استوری، لیست دوستان نزدیک و شیر کردن پست اینستاگرام در واتساپ، در حال تست است.

سالهاست کاربران، منتظر روش اشتراک گذاری پست دیگران در اینستاگرام به صورت ساده بودند. پیش از این برای شیر کردن پست اینستاگرام دیگران، باید آن‌ها را ذخیره می‌کردید و پس از آن دوباره آن‌ها را پست می‌کردید.

اکنون اینستاگرام، برای بعضی کاربران خاص، امکان تست ویژگی ریگرام را فراهم نموده است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد در کنار قسمتی که برای کامنت گذاشتن و لایک پست‌های کاربران وجود دارد، با زدن بر روی آیکون ریگرام (Regram)، پست اینستاگرام آن کاربر را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

کارکرد این ویژگی شبیه ریتوییت در توییتر و شیر در فیس بوک است.

ریگرام اینستاگراماگر ویژگی ری‌گرام از تست سر بلند بیرون بیاید، به زودی می‌توان منتظر استفاده از اینستاگرام ری‌پست در کنار سایر امکانات این شبکه اجتماعی بود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی یک قابلیت جدید در اینستاگرام : استوری جدید اینستاگرام

 

علاوه بر ویژگی Regram، اینستاگرام در حال بررسی ویژگی ذخیره پست استوری است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد، استوری خود را نیز در لیست مورد علاقه‌هایتان ذخیره کنید. البته، تغییرات استوری به این مقدار محدود نمی‌شود، بلکه امکان تنظیم نمایش استوری اینستاگرام برای بیش از 24 ساعت نیز وجود خواهد داشت.

زمان بندی استوری اینستاگرام

در نسخه ای که فعلا برای تست کاربرانی خاص در اینستاگرام محدود شده است، قرار دادن گیف در پست اینستاگرام و استوری نیز فراهم شده است. در حال حاضر، اینستاگرام به شما اجازه قرار دادن گیف را در میان تصاویری که به اشتراک می‌گذارید، نمی‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: آموزش سرچ در اینستاگرام

 

لیست دوستان نزدیک اینستاگرام نیز، به گونه‌ای عمل خواهد کرد که پس از انتخاب افرادی که از بین فرند لیست اینستاگرام دارید، گروهی اختصاصی بسازید تا برخی پست‌ها را تنها برای آن‌ها به نمایش در بیاورید. البته افرادی را که در این گروه اضافه نموده‌اید، از آن مطلع نخواهند شد ولی با قرار دادن پست جدید، نوتیفیکشن دریافت خواهند کرد.

کلوز فرند اینستاگرام

از طرف دیگر، امکان به اشتراک گذاشتن پست اینستاگرام در واتساپ را خواهید داشت. باید دید، چه مقدار از این ویژگی‌ها را در آینده استفاده خواهیم کرد.

اشتراک اینستا پست در واتس اپ

بیشتر بخوانید:

 

منبع: thenextweb

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر