;
coinex

قابلیت ارتباطی LTE اپل واچ 4 سریعتر از گذشته است

قابلیت ارتباطی LTE اپل واچ 4 سریعتر از گذشته است

اپل واچ 4 نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سازنده بزرگ آمریکایی است. منابع خبری معتقدند که این ساعت هوشمند نسبت به ساعت‌های قبلی اپل برتری‌های بی شماری دارد. با تکراتو همراه شوید.

امسال با اولین ساعت هوشمند اپل که توانایی پشتیبانی از قابلیت اتصالی LTE را دارد، آشنا شدیم؛ محصولی به نام اپل واچ 3 که با یک سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) داخلی در معرض عموم قرار گرفت. این ساعت شما را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به یک گوشی آیفون همه کارهای ارتباطی خود نظیر دریافت و ارسال پیام، برقراری و پاسخگویی تماس، دریافت و ارسال ایمیل و … را انجام دهید. منابع خبری گفته‌اند که اپل واچ 4 که قرار است نسل بعدی ساعت‌های سازنده آمریکایی باشد، این ویژگی‌ها را با سرعت بسیار بالاتری در اختیار شما می‌گذارد.

کوپرتینو در ساخت آیفون 8 و آیفون X خود از یک برد مداری جدید از جنس پلیمر کریستال مایع استفاده کرد. این ماده در ساخت خطوط آنتن مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مقایسه با سایر مواد مشابه، مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و حرارت دارد، باریک‌تر است و علاوه بر این می‌تواند داده‌ها را با سرعت بسیار بالاتری انتقال دهد.

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر موسسه کی جی آی سکیوریتیز (KGI Securities)، گفته است که اپل می‌خواهد از این برد مداری جدید در ساخت ساعت‌های اپل واچ 4 و نسل بعدی لپ تاپ‌های مک بوک خود استفاده کند. مزیت استفاده از این فناوری در ساخت مک بوک‌های بعدی مشخص است، به این طریق که اپل با به کارگیری این تکنولوژی می‌تواند ضخامت لپ تاپ‌هایش را تا حد بیشتری کاهش دهد و علاوه بر این در ساخت آن‌ها از باتری‌های بزرگ‌تری استفاده کند.

کارشناسان معتقدند که بردهای ساخته شده از کریستال مایع به دلیل سرعت بالاتری که در انتقال داده‌ها دارند همچنین می‌توانند امکانات لازم را برای ساخت پورت‌های یو اس بی 3.2 نیز فراهم سازند.

حال این سوال مطرح می‌شود که استفاده از این برد پیشرفته در اپل واچ 4 چه مزیت‌هایی دارد؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که این فناوری می‌تواند قدرت اتصال مطمئن و سریع‌تری را در این گجت‌های هوشمند ایجاد کند؛ پارامتری که در هنگام نبودن گوشی‌های آیفون برای کاربران اپل اهمیت زیادی پیدا می‌کند. نکته دیگری که باید مد نظر قرار گرفته شود این است که مقاومت طبیعی این برد مداری در برابر حرارت و رطوبت باعث می‌شود که اپل واچ 4 مقاومت بیشتری داشته باشد.

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر