;
coinex

ارزان‌ترین آیفون 2018 اپل کدام مدل خواهد بود؟

اپل قصد دارد تا در سال آینده گوشی آیفون ارزان‌تری از مدل‌های فعلی راهی بازار کند، ارزان‌ترین آیفون 2018 با یک بدنه فلزی طراحی خواهد شد.

بر اساس شایعاتی که تاکنون در منابع خبری تکنولوژی منتشر شده، غول کوپرتینو در سال آینده نیز سه مدل آیفون به بازار عرضه خواهد کرد.

مک رومرز به نقل قول از وب‌سایت Nikkei می‌گوید که دو مدل از این آیفون‌ها مجهز به صفحه نمایش اولد بوده و در این بین، آیفون دیگر با یک نمایشگر LCD خودنمایی می‌کند. ارزان ترین آیفون 2018 اپل احتمالا همین نسخه ال سی دی آن خواهد بود.

ارزان‌ترین آیفون 2018 چه اندازه‌ای دارد

تقریبا تمامی شایعات منتشر شده درباره گوشی‌های iphone 2018 از سه مدل یاد می‌کنند. در گزارشی که مک رومرز به آن پرداخته نیز به دو مدل آیفون اولد با اندازه‌های 5.8 اینچ و 6.2 یا 6.3 اینچ اشاره شده و گفته است که مدل LCD آیفون به یک نمایشگر 6.1 اینچی مجهز خواهد بود.


بیشتر بخوانید:  آیفون ۲۰۱۸ به دو مدل اولد و یک مدل LCD مجهز خواهد بود


این همان چیزی است که مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد KGI و کارشناس مسایل اپل، به آن اشاره کرده است، با این تفاوت که مینگ چی کو معتقد است اپل یک مدل اولد آیفون 5.8 اینچی خواهد داشت و مدل اولد دیگر با نمایشگری 6.5 اینچی تولید خواهد شد؛ این همان مدلی است که در این چند وقت از آن با نام آیفون X پلاس (iPhone X Plus ) نام برده می‌شود. البته مینگ نیز به یک آیفون ال سی دی 6.1 اینچی معتقد است.


بیشتر بخوانید: نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ نام آیفون های ۲۰۱۸ اپل چه خواهد بود؟


تحلیلگر ارشد KGI می‌گوید که هر سه مدل آیفون 2018 دارای نمایشگر تمام صفحه لبه‌به‌لبه خواهند بود و درست به مانند مدل آیفون X (آیفون 10) از سیستم دوربین TrueDepth استفاده خواهند کرد، اما مواد به کار رفته در ساخت آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

امسال هر سه مدل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 به منظور پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم با بدنه پشت شیشه‌ای خودنمایی کردند.

ارزان‌ترین آیفون 2018 بدون پنل شیشه‌ای معرفی خواهد شد؛ بنابراین پشتیبانی از شارژ وایرلس نیز امکان‌پذیر نخواهد بود
آیفون 7 پلاس با پنل پشتی فلزی تولید شد، آیفون LCD سال 2018 نیز احتمالا از چنین طراحی برخوردار است

ارزان‌ترین آیفون 2018 بدون پنل شیشه‌ای معرفی خواهد شد؛ بنابراین پشتیبانی از شارژ وایرلس نیز امکان‌پذیر نخواهد بود. پشتیبانی نکردن از شارژ بی سیم در مدل آیفون ال‌سی‌دی 2018 یکی از ویژگی‌های کلیدی اپل را از این دستگاه می‌گیرد، اما یک سوال مطرح است؛ آیا اپل قصد دارد به مرور این ویژگی را از آیفون حذف کند؟

مینگ می‌گوید که آیفون LCD سال آینده از رزولوشن پایین‌تری برخوردار خواهد بود و اپل آن را برای عرضه در بازارهای میان رده در نظر گرفته است.

حذف شارژ وایرلس، استفاده از پنل پشتی فلزی، داشتن رزولوشن پایین‌تر و استفاده از نمایشگر LCD طبیعتا باعث می‌شود که این مدل ارزان‌ ترین آیفون 2018 باشد. شایعات در خصوص دو مدل اولد دیگر می‌گویند که از ویژگی‌هایی مشابه با آیفون X برخوردار خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر