;
coinex

آیفون 2018 به دو مدل اولد و یک مدل LCD مجهز خواهد بود

آیفون 2018 به دو مدل اولد و یک مدل LCD مجهز خواهد بود
آیفون 2018 اپل در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد. دو مدل از این دستگاه به نمایشگر اولد مجهز بوده و مدل سوم با نمایشگر TFT LCD معرفی خواهد شد.

چندی پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل در سال آینده دو مدل آیفون با صفحه نمایش OLED تولید خواهد کرد. اکنون اطلاعات جدیدی توسط مینگ چی کو در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده که این خبر را تایید کرده و البته به مدلی مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی نیز اشاره دارد.

آیفون 2018 در سه مدل معرفی خواهد شد

مینگ معتقد است که آیفون های 2018 اپل در سه مدل معرفی خواهند شد. فارغ از اینکه این دستگاه‌ها چه نامیده خواهند شد، اپل یک مدل 6.5 اینچی و یک مدل 5.8 اینچی با صفحه نمایش اولد به بازار عرضه خواهد کرد و در این بین یک نسخه LCD نیز وجود خواهد داشت که با نمایشگر ال سی دی 6.1 اینچی خودنمایی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: نامگذاری آیفون X ما را به نقطه بدون بازگشت رساند؛ نام آیفون های 2018 چه خواهد بود؟

 

بر اساس پیش‌بینی‌ها، آیفون اولد 5.8 اینچی، تراکم پیکسلی 458ppi خواهد داشت، آیفون اولد 6.5 اینچی از تراکم پیکسلی بین 480 تا 500ppi برخوردار است و تراکم پیکسلی آیفون 2018 مجهز به نمایشگر ال سی دی حدود 300 تا 330 پیکسل بر هر اینچ خواهد بود.

دو گوشی آیفون 2018 اولد انتظار می‌رود که مشخصات یک پرچمدار را با خود یدک بکشند و احتمالا آیفون اولد کوچکتر چیزی در حد و اندازه آیفون X (آیفون 10) امسال خواهد بود. آیفون 6.1 اینچی LCD نیز احتمالا از رزولوشن پایینی برخوردار بوده و احتمالا با قیمت مناسبی بین 649 تا 749 دلار به فروش خواهد رفت. با این وجود، در واقع می توان مدل آیفون 2018 ال‌سی‌دی را یک آیفون مقرون به صرفه دانست!

دو گوشی آیفون 2018 اولد انتظار می‌رود که مشخصات یک پرچمدار را با خود یدک بکشند و احتمالا آیفون اولد کوچکتر چیزی در حد و اندازه آیفون X (آیفون 10) امسال خواهد بود

مینگ چی کو پیش بینی می کند که سه مدل آیفون 2018 خواهیم داشت و هر سه آیفون از طراحی نمایشگر تمام صفحه، درست به مانند آیفون X، برخوردار خواهند بود.

بعید است که آیفون های 2018 اپل با سنسور تاچ آی دی معرفی شوند. احتمالا تمامی مدل‌های آیفون 11 با همان ناچ یو شکلی که در بالای صفحه نمایش آیفون 10 قرار دارد، خودنمایی خواهند کرد، محلی که می‌تواند برای استفاده از سیستم فیس آی دی، دوربین TrueDepth را در خود جای دهد.

اپل یکی از مرموزترین کمپانی‌های تکنولوژی در جهان است و قوانین خاص خود را دارد، معمولا هر ساله تا قبل از معرفی آیفون‌های جدید، اطلاعات زیادی از آنان به گوش نمی‌رسد؛ بنابراین این خبر را نیز در حد و اندازه یک شایعه بدانید و همچنان با تکراتو همراه باشید.

 

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر