;
coinex

مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ: کدام محصول حرف بیشتری برای گفتن دارد؟

مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ: کدام محصول حرف بیشتری برای گفتن دارد؟

صنعت ساخت لپ تاپ همیشه یک عرصه پرتکاپو بوده است، زیرا رقابت زیادی در آن وجود دارد. در این مطلب به مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

سیستم عامل کروم او اس (Chrome OS) گوگل زمینه عرضه انواع مختلفی از نوت بوک‌های کروم بوک را فراهم ساخت و این امر باعث شد که چنین محصولاتی به سرعت بتوانند بازار رایانه‌های شخصی را قبضه کنند. این سیستم عامل به راحتی توانست توجه نیازهای بازارهای مختلف مخصوصا بازارهای نیازمند به رایانه‌های ارزان قیمت را رفع کند، اما این موجودیت به این معنا نیست که شما نمی‌توانید در این صنعت هیچ محصول گران قیمت و پیشرفته‌ای را پیدا کنید.

در این میان سامسونگ از سازندگانی محسوب می‌شود که محصولات پیشرفته‌ای را عرضه کرده و گوگل نیز مانند این برند مشهور سعی کرده است که با جایگزین ساختن کروم بوک پیکسل ناکارآمد خود با یک محصول قدرتمند، جای خود را در این میدان رقابت باز کند.

مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ

حال اگر که به دنبال یک کروم بوک قدرتمند هستید، توصیه می‌کنیم که این نوشتار را با دقت بخوانید زیرا در این بررسی به مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ پرداخته‌ایم. هر دو محصول تبدیل پذیر هستند و به همراه یک قلم جانبی عرضه شده‌اند تا امکان دست نویسی یک مطلب، ویرایش سازی اسناد مختلف و رسم کردن یک تصویر را برای کاربران خود فراهم سازند اما این سوال وجود دارد که آیا این دو لپ تاپ پیشرفته کاملا به یکدیگر شبیه هستند یا خیر؟ در این مقایسه سعی کرده‌ایم که به این سوال پاسخ دهیم.

 طراحی

کروم بوک سامسونگ یک لپ تاپ قابل تبدیل محکم و قدرتمند با زاویه چرخش 360 درجه محسوب می‌شود که با سبک طراحی زیبایی ساخته شده است. این محصول از یک شاسی تمام آلومینیومی بهره می‌برد، از این رو ظاهری حرفه‌ای را نسبت به سایر کروم بوک‌های موجود در بازار نشان می‌دهد. لبه‌های منحنی شکل و طراحی تبلت‌مانند از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این لپ تاپ زیبا را در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار برجسته می‌کند.

در هر دستگاه قابل تبدیل، لولاهای چرخشی اهمیت زیادی از نظر طراحی دارند زیرا این اجزا باید به اندازه کافی مقاوم و محکم باشند تا بتوانند وزن نمایشگر را در هر حالتی تحمل کنند و علاوه بر این، آنقدر روان باشند که کاربر بتواند بدون نیاز به وارد آوردن نیروی زیاد، نمایشگر لپ تاپ را در هر حالتی که می‌خواهد تنظیم کند.

در این بررسی مشخص شد که لولاهای کروم بوک پرو با مقاومت بسیار خوبی ساخته شده‌اند. در مجموع می‌توان گفت که لپ تاپ قابل تبدیل سازنده کره‌ای علاوه بر این که قیمت ارزانی دارد، با کیفیت خوب و سبک طراحی زیبایی ساخته شده است.

در مقابل گوگل هم تلاش کرده است تا پیکسل بوک خود را با طراحی منحصر به‌فردی ارائه کند. این لپ تاپ تاشو نیز از یک شاسی آلومینیومی بهره می‌برد اما سبک طراحی آن نشان می‌دهد که غول دنیای مجازی در ساخت این محصول از همان معیارهای زیباشناختی مورد استفاده در گوشی‌های پیکسل خود استفاده کرده است.

همچنین گوگل در ساخت نیمه فوقانی کاور پشتی این لپ تاپ زیبا از یک پوشش شیشه‌ای استفاده کرده تا بتواند آن را به عنوان عضوی از خانواده محصولاتش معرفی کند و علاوه بر این، قابلیت اتصال آن به یک شبکه وای فای را نیز بهبود بخشد. پیکسل بوک حاشیه‌های ضخیمی نیز در اطراف نمایشگر خود دارد. گوگل گفته که عمدا از چنین حاشیه‌هایی استفاده کرده است تا کاربر بتواند این لپ تاپ را در حالت تبلتی با اطمینان بیشتری در دست خود نگه دارد با این حال می‌توان گفت که این حاشیه‌ها، ظاهری قدیمی را در پیکسل بوک ایجاد کرده‌اند و علاوه بر این، ظاهر این محصول را در مقایسه با کروم بوک سازنده کره‌ای بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

گوگل در ساخت پیکسل بوک از حداکثر توان مهندسی خود استفاده کرده تا ضخامت این دستگاه را به 1.016 سانتی متر برساند. ضریب شکل این لپ تاپ حس استفاده از یک دستگاه قابل حمل بسیار پیشرفته با توانایی اتصال به سیستم ذخیره سازی ابری را در دست شما ایجاد می‌کند؛ حسی که هدف ساختن لپ تاپ‌های کروم بوک را به وضوح نشان می‌دهد. با این حال حقیقتی که پیکسل بوک را به یک محصول برجسته تبدیل می‌کند این است که این لپ تاپ زیبا چنین کارایی را به کمک سخت افزارهای بسیار قدرتمندی در اختیار شما می‌گذارد.

در مجموع می‌توان گفت که کروم بوک پرو طراحی بسیار خوبی دارد و از این نظر تناسب بسیار خوبی را با قیمت خود ارائه می‌کند اما طراحی پیکسل بوک زیبا و جذاب‌تر است و کارایی بهتری را در هنگام استفاده از این محصول به عنوان یک تبلت در اختیار کاربر می‌گذارد. لپ تاپ کروم او اس قابل تبدیل گوگل با یک ترکیب رنگ نقره‌ای – سفید ساخته شده است، از این رو در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار برجسته‌تر جلوه می‌کند.

کاور سفید رنگ نرم و پلاستیکی این دستگاه ظاهر مجلل‌تری را به آن بخشیده و علاوه بر این چسبندگی بیشتری را در مقایسه با کاورهای شیشه‌ای در دستان شما ایجاد می‌کند، از این رو می‌توان گفت که از نظر طراحی، محصولِ غول دنیای مجازی برتری بیشتری دارد.

سخت افزار و کارایی

سامسونگ در ساخت کروم بوک پرو از نسل ششم پردازشگرهای 6Y30 کور ام 3 اینتل استفاده کرده تا بتواند عملکرد شایسته‌ای را برای سیستم عامل کروم او اس در زمینه اجرای نرم افزارهای اندرویدی ارائه کند و علاوه بر این مصرف شارژ باتری را تا حد ممکن کاهش دهد.

این پردازشگر توسط یک رم 4 گیگابایتی پشتیبانی می‌شود. کروم بوک پرو سازنده کره‌ای یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی eMMC را نیز بر روی خود دارد. این سخت افزار از نظر سرعت عملکرد حرف چندان زیادی برای گفتن ندارد اما می‌تواند به راحتی عملکرد مورد نظر کاربرش را در زمینه اجرای نرم افزارهای مختلف ارائه کند. سیستم عامل کروم او اس با سیستم ذخیره سازی ابری نیز پشتیبانی می‌شود. این پلت فرم وابستگی بسیار زیادی به پردازشگر و توان این سخت افزار ندارد، از این رو می‌تواند با ترکیب ارائه شده توسط سامسونگ نیز به راحتی فرامین کاربر را اجرا کند.

در مقابل پیکسل بوک گوگل به سخت افزارهای قدرتمندی مجهز شده است از این رو می‌تواند یک سیستم عامل ویندوز 10 را نیز به راحتی پشتیبانی کند. این محصول در دو مدل با نسل هفتم پردازشگرهای اینتل کور i5 و i7 و رم‌های 8 و 16 گیگابایتی عرضه شده و از یک حافظه سریع 512 گیگابایتی NVMe بهره می‌برد. فلسفه ساختن لپ تاپ‌های کروم بوک این است که این محصولات بتوانند با حداقل سخت افزارهای ممکن حداکثر میزان کارایی را ارائه کنند، با این حال گوگل این امکان را فراهم ساخته است که کاربر بتواند هر قدر نیرویی را که می‌خواهد از پیکسل بوک دریافت کند.

تست‌های انجام شده بر روی پیکسل بوک نشان داده‌اند که این محصول تنها در هنگامی که کاربر بیش از 20 سربرگ را بر روی مرورگر خود باز کند، با مشکل مواجه می‌شود. کروم بوک در اجرای فرامین عادی و کاربردهای معمولی عملکرد خوبی دارد اما در هنگام اجرای بعضی از نرم افزارهای اندروید کمی با مشکل مواجه می‌شود. این دستگاه علی رغم اینکه در مقایسه با بسیاری از تبلت‌های معمولی اندروید بزرگ‌تر است، نمی‌تواند برخی از نرم افزارهای اندروید را به طور کامل بر روی نمایشگر خود نشان دهد. این محدودیت در مورد همه لپ تاپ‌های کروم بوک وجود دارد اما این امر که گوگل برای رفع آن در ساخت پیکسل بوک هیچ اقدامی نکرده کمی دلسرد کننده است.

با وجود چنین نقطه ضعفی باز هم می‌توان گفت که پیکسل بوک در زمینه سخت افزار و کارایی هم نسبت به محصول سازنده کره‌ای که تنها می‌تواند سیستم عامل کروم اس را پشتیبانی کند، برتری دارد زیرا قادر است که کارایی بهتر و سخت افزارهای قدرتمندتری را در اختیار کاربرش بگذارد.

صفحه کلید، ماوس و قلم

کروم بوک پرو و پیکسل بوک هر دو به صفحه کلیدهای بسیار خوبی مجهز شده‌اند اما در این زمینه هم صفحه کلیدِ ماشین هوشمند گوگل برتری‌های خاص خود را دارد. در این زمینه می‌توان گفت که در هنگام استفاده از کروم بوک پرو حس می‌کنید که صفحه کلید این دستگاه کمی کوچک است، در حالی که صفحه کلید پیکسل بوک حاشیه‌های بسیار خوبی دارد و علاوه بر این یک سیستم روشنایی را نیز در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید در شرایط کم نور هم بدون هیچ مشکلی کارهای خود را انجام دهید.

پیکسل بوک گوگل همچنین از یک پد لمسی بهتر با اندازه بزرگ‌تر و واکنش دهی سریع‌تر بهره می‌برد. وقتی که بحث از نمایشگر به میان می‌آید می‌توان گفت که هر دو دستگاه به صفحه نمایش‌های لمسی کارآمدی مجهز شده‌اند و می‌توانند انواع مختلفی از نرم افزارهای اندروید را به خوبی پشتیبانی کنند.

مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ : صفحه کلید، ماوس و قلم

سامسونگ اولین سازنده‌ای بود که لپ تاپ‌های کروم بوک را با قلم‌های جانبی عرضه کرد. قلم ارائه شده به همراه کروم بوک پرو سامسونگ در مقایسه با قلم‌های فبلت‌ها و نوت بوک‌های موجود در بازار عملکرد بسیار خوبی دارد اما از نظر کارایی با قلم پیکسل بوک گوگل قابل مقایسه نیست، زیرا گجت ارائه شده در کنار محصول گوگل می‌تواند تا 2,000 نوع میزان فشار متفاوت را پشتیبانی کند. این قلم تا 60 درجه شیب را نیز پشتیبانی کرده و علاوه بر این می‌تواند با سرعت بسیار بالایی (تنها 10 میلی ثانیه تاخیر) فرامین کاربرش را اجرا کند.

مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ : صفحه کلید، ماوس و قلم

قلم ارائه شده در کنار پیکسل بوک مشخصات بسیار خوبی دارد اما عملکرد محدودی را ارائه می‌کند. این گجت تنها می‌تواند نرم افزارهایی را که توسط گوگل تایید شده‌اند، پشتیبانی کند و از طرفی به دلیل اندازه بزرگش وظایف یک قلم را بیشتر در هنگام برجسته سازی (highlight) یک مطلب انجام می‌دهد.

طراحی دایره‌ای شکل این گجت نیز باعث می‌شود که این قلم به راحتی از روی هر سطحی سقوط کند از این رو احتمال گم شدن آن نیز زیاد است. باید به این نکته نیز اشاره کرد که گوگل هیچ مکانی را برای قرار دادن این وسیله هوشمند در پیکسل بوک تعبیه نکرده است با این حال علی رغم وجود چنین نقطه ضعف‌هایی باز هم می‌توان گفت که لپ تاپ قابل تبدیل گوگل در مقایسه با محصول سازنده مشهور کره‌ای از نظر تجهیزات جانبی، وضعیت بهتری دارد.

قابلیت‌های اتصالی

کروم بوک پرو سامسونگ از نظر پورت‌های اتصالی با نگاهی محافظه کارانه ساخته شده است. به این نحو که تنها از دو پورت یو اس بی نوع سی با قابلیت پشتیبانی اتصال تاندربولت 3 و یک پورت میکرو SD و جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می‌برد. این سبک طراحی باعث شده است که کروم بوک پرو بتواند هر دستگاهی را که در آینده وارد بازار می‌شود، پشتیبانی کند. با این حال کاربر را مجبور می‌کند که برای اتصال یک دستگاه دارای پورت یو اس بی نوع ای (A) از کابل رابط استفاده نماید. علی رغم چنین نقطه ضعفی محصول سامسونگ از نظر قابلیت‌های اتصالی در مقایسه با محصول گوگل کارایی بهتری دارد، زیرا پیکسل بوک تنها به دو پورت یو اس بی نوع سی 3.1 و یک پورت جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده است؛ از این رو می‌توان گفت که از نظر قابلیت‌های اتصالی، لپ تاپ زیبای سامسونگ امتیاز بیشتری را کسب می‌کند.

صفحه نمایش

سامسونگ در ساخت کروم بوک پرو از یک نمایشگر 12.3 اینچی ال سی دی با رزولوشن 2400 در 1600 پیکسلی، تراکم پیکسل 235 ppi و نسبت تصویر 3 به 2 استفاده کرده است. این صفحه نمایش کارایی خوبی را مخصوصا در هنگام استفاده از قلم برای کشیدن یک تصویر یا نوشتن یک مطلب ارائه می‌کند، اما در نمایش دادن یک فایل تصویری محدودیت‌هایی دارد. صفحه نمایش کروم بوک پرو از نظر میزان روشنایی، کیفیت رنگ و نسبت کنتراست هم عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند، از این رو می‌تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی نشان دهد.

مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ : نمایشگر

در مقابل، صفحه نمایش پیکسل بوک هم مشخصات مشابهی دارد. این دستگاه نیز از یک نمایشگر 12.3 اینچی ال سی دی با رزولوشن 2400 در 1600 پیکسلی، تراکم پیکسل 235 ppi و نسبت تصویر 3 به 2 بهره می‌برد. بررسی‌های انجام شده نشان داده‌اند که این پنل میزان روشنایی خوبی دارد و می‌تواند رنگ‌های مختلف را با کیفیت و وضوح مناسبی نشان دهد. نمایشگر پیکسل بوک گوگل در هنگام نمایش دادن فیلم‌های دارای رنگ تیره کمی خاکستری دیده می‌شود اما باید در نظر داشت که این محدودیت در مورد همه صفحه نمایش‌های ال سی دی وجود دارد.

مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ : نمایشگر

در مجموع می‌توان گفت که تنها فاکتور تعیین کننده‌ای که بین این دو نمایشگر وجود دارد، ضخامت حاشیه‌های صفحه نمایش‌های کروم بوک پرو و پیکسل بوک گوگل است به این نحو که پیکسل بوک به دلیل داشتن حاشیه‌های ضخیم، کمی قدیمی به نظر می‌رسد. از این رو می‌توان گفت که در مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ از نظر نمایشگر، محصول سازنده کره‌ای برتری دارد.

حمل پذیری و مدت زمان عملکرد باتری

کروم بوک پرو سامسونگ با 1.08 کیلوگرم وزن و 1.397 سانتی متر ضخامت، یک لپ تاپ کروم او اس نسبتا باریک و سبک به شمار می‌آید. این دو ویژگی باعث می‌شود که کاربر بتواند به راحتی این دستگاه را در یک کیف دستی بگذارد و با خود به هر مکانی ببرد.

سامسونگ در ساخت کروم بوک پرو از یک باتری 39 وات ساعتی استفاده کرده است. این منبع انرژی، کمی کوچک به نظر می‌رسد اما از آنجایی که سیستم عامل کروم او اس پلت فرم سنگینی نیست و پردازشگر کور ام 3 اینتل انرژی کمی را مصرف می‌کند، شما می‌توانید با کمک این لپ تاپ به راحتی کارهای روزانه خود را انجام دهید. تست‌های انجام شده بر روی کروم بوک پرو نشان داده‌اند که این دستگاه در مقایسه با نوت بوک‌های موجود در بازار کارایی خوبی دارد اما در مقایسه با لپ تاپ‌های قابل تبدیل ویندوز امتیاز کمتری را در زمینه مدت زمان عملکرد باتری کسب می‌کند.

در مقابل پیکسل بوک گوگل از کروم بوک پرو طول و عرض بیشتری دارد اما به میزان بسیار کمی باریک‌تر است. این محصول در مقایسه با رقیب کره‌ای خود 9 گرم نیز سنگین‌تر است. پیکسل بوک به یک باتری 41 وات ساعتی مجهز شده است، اما به دلیل داشتن یک پردازشگر قدرتمندتر و حافظه داخلی بیشتر، انرژی بیشتری را هم مصرف می‌کند.

نتایج بررسی‌های انجام شده در این مقایسه نشان داده‌اند که باتری لپ تاپ گوگل می‌تواند به مدت 4 ساعت و 10 دقیقه این دستگاه را بیشتر از دستگاه‌های قابل تبدیل ویندوزی مثل لنوو یوگا 920 یا مایکروسافت سرفیس پرو روشن نگه دارد. در این بررسی‌ها همچنین ثابت شد که باتری محصول گوگل در کاربردهای عادی روزانه هم عملکرد خوبی دارد، به این نحو که بعد از چند ساعت استفاده معمولی تنها 30 درصد از انرژی خود را از دست می‌دهد.

با همه این تفاسیر می‌توان گفت که علی رغم این که پیکسل بوک گوگل و کروم بوک پرو سامسونگ از نظر ابعاد و وزن تقریبا به یکدیگر شبیه هستند، عملکرد منحصر بفرد باتری محصول گوگل باعث می‌شود که این دستگاه از این نظر، امتیاز بیشتری را نسبت به ماشین هوشمند سامسونگ کسب کند.

 

بیشتر بخوانید: نکاتی درباره باتری لپ تاپ ؛ آیا می توان عمر باتری لپ تاپ را افزایش داد؟

 

قیمت و عرضه

همان طور که می‌دانید، لپ تاپ‌های کروم بوک عمدتا محصولات ارزان قیمتی هستند، به همین دلیل در مقایسه با رایانه‌های شخصی ویندوزی محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارند. کروم بوک پرو به عنوان یکی از محصولات با کیفیت این خانواده با قیمتی معادل 550 دلار عرضه شده است. این دستگاه برای کاربرانی که به سیستم عامل کروم او اس علاقمند هستند، ارزش بسیار بالایی دارد مخصوصا به این دلیل که از بیشتر لپ تاپ‌های قابل تبدیل ویندوز ارزان‌تر است و کارایی مشابهی را با قیمتی بسیار اقتصادی‌تر ارائه می‌کند.

در مقابل پیکسل بوک گوگل قیمت بسیار گران‌تری در مقایسه با کروم بوک پرو سامسونگ دارد. به این نحو که در مدل پایه با پردازشگر کور i5، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی SSD با قیمتی معادل 1000 دلار و در پیشرفته‌ترین مدل با پردازشگر کور i7، رم 16 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی SSD با قیمتی معادل 1650 دلار خرید و فروش می‌شود.

این قیمت‌ها برای مقدار کمی زیبایی و قدرت بیشتر بهای بسیار سنگینی هستند و از طرفی پیکسل بوک را در رده قیمتی لپ تاپ‌های قابل تبدیل ویندوزی قرار می‌دهند که از هیچ نظر با آن‌ها قابل مقایسه نیست. از این رو علی رغم وجود تفاوت‌های سخت افزاری بین گوگل پیکسل و کروم بوک پرو و قدرتمندتر بودن محصول گوگل می‌توان گفت که لپ تاپ کروم او اس سامسونگ از نظر قیمت امتیاز بیشتری را کسب می‌کند زیرا اقتصادی‌تر است.

حرف آخر: برنده کروم بوک پرو سامسونگ

اگر به دنبال یک لپ تاپ قابل تبدیل کروم او اس با قابلیت پشتیبانی نرم افزارهای اندروید هستید که کارایی خوبی داشته باشد و بتواند یک قلم و نمایشگر خوب را نیز در اختیار شما بگذارد، کروم بوک سامسونگ انتخاب بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود، زیرا علاوه بر کارایی قابل قبول، قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

در این رده بندی می‌توان گفت که پیکسل بوک گوگل نقش یک ابرقهرمان را در دنیای پلت فرم کروم او اس اجرا می‌کند که ساخته شده تا فناوری‌های منحصر بفردی مثل دستیار مجازی گوگل اسیستنت را نمایش دهد. این محصول به یک صفحه کلید، پد لمسی و قلم بسیار پیشرفته مجهز شده اما در قبال این تجهیزات، بهای بسیار زیادی را نیز از شما طلب می‌کند؛ از این رو می‌توان گفت که محصول سامسونگ ارزش بسیار بالاتری در قبال بهای پرداختی خود دارد و می‌تواند طراحی زیبا و عملکرد خوبی را هم در اختیار شما بگذارد.

پیکسل بوک گوگل یک لپ تاپ خاص است که می‌تواند قابلیت‌های پلت فرم کروم او اس را برجسته نشان دهد، اما کروم بوک پرو سامسونگ انتخاب بهتری محسوب می‌شود مخصوصا زمانی که بحث قیمت مطرح می‌گردد.

مقایسه پیکسل بوک گوگل با کروم بوک پرو سامسونگ
نام دستگاه سامسونگ کروم بوک پرو گوگل پیکسل بوک
مشخصات
ابعاد 28.042 در 22.149 در 1.397 سانتی متر 28.956 در 22.098 در 1.016 سانتی متر
وزن 1.08 کیلوگرم 1.089 کیلوگرم
صفحه کلید صفحه کلید کامل صفحه کلید کامل با سیستم روشنایی پشتی
پردازشگر اینتل کور ام 3 نسل ششم اینتل کور i5 و i7 نسل هفتم
رم 4 گیگابایت 8 یا 16 گیگابایت
کارت گرافیک اینتل اچ دی گرافیکس 515 اینتل اچ دی گرافیکس 620
نمایشگر 12.3 اینچی ال ای دی IPS  با روشنایی پشتی 12.3 اینچی ال ای دی IPS  با روشنایی پشتی
رزولوشن 2400 در 1600 پیکسلی با تراکم پیکسل 235 ppi 2400 در 1600 پیکسلی با تراکم پیکسل 235 ppi
حافظه داخلی 32 گیگابایت eMMC 128 یا 512 گیگابایت NVMe SSD
قابلیت‌های اتصالی وای فای 802.11ac و بلوتوث 4 وای فای 802.11ac و بلوتوث 4.2
پورت‌های اتصالی یو اس بی نوع سی، تاندربولت (2)، میکرو SD و جک هدفون یو اس بی نوع سی 3.1 (2) و جک هدفون
دوربین وب کم 720 پیکسلی وب کم 720 پیکسلی
سیستم عامل کروم او اس کروم او اس
باتری 39 وات ساعتی 41 وات ساعتی
قیمت 550 دلار 1000 دلار (مدل پایه)
عرضه از طرف آمازون (در حال حاضر) گوگل پلی استور (در حال حاضر، مدل پایه)
امتیاز از 5 4 3

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ائم دیوانه باید باشه 1650 دلار یا حتی 1000 دلار واسه یه محصول انرویدی بپردازه.

    پاسخ