;
coinex

کانسپت هواوی P11 دوربین سه گانه و طراحی آن را به نمایش گذاشت [ویدیو]

کانسپت هواوی P11 دوربین سه گانه و طراحی آن را به نمایش گذاشت
به تازگی ویدیویی از کانسپت هواوی P11 منتشر شده که جزئیاتی از طراحی و همچنین دوربین سه گانه آن را به نمایش گذاشته است. این دستگاه یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2018 خواهد بود.

تا رونمایی از هواوی پی 11 (Huawei P11) هنوز زمان نسبتا زیادی باقی مانده است، اما ویدیویی از این دستگاه به بیرون درز کرده که طرحی مفهومی از آن را نمایش می دهد. در این کانسپت سعی شده تا تمامی شایعات اخیر به همراه جزئیاتی که درباره مشخصات پرچمدار 2018 هواوی گفته شده است را نشان دهد.

کانسپت هواوی P11 دارای لبه‌های گردی است و درست به مانند صفحه نمایش آیفون X دارای ناچ (شکاف) بوده، اما این شکاف به طور قابل توجهی کوچکتر از نمونه آن در آیفون 10 اپل است. به جز این شکاف، گوشی از طراحی نمایشگر تمام صفحه برخوردار شده و حاشیه‌های قرار گرفته در اطراف آن بسیار باریک است.

در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد که هواوی پی 11 از فلز و شیشه ساخته شده است. در سمت راست این موبایل چهار دکمه دیده می‌شود: یک دکمه پاور، دو کلید برای تنظیم حجم صدا و یک دکمه اختصاصی برای دوربین.

این روزها معمولا برندهای گوشی‌ساز برای دوربین دکمه اختصاصی در نظر نمی‌گیرند و این موضوع شاید نشان دهنده آن باشد که هواوی برای دوربین گوشی پی 11 خود برنامه‌های ویژه‌ای دارد. در پنل جلو، درست در زیر خروجی صدا و در قسمت ناچ (شکاف) صفحه نمایش دوربین دوگانه سلفی این اسمارت فون دیده می شود.

هواوی پی 11

علاوه بر طراحی خاص و شبیه گونه پنل جلو به آیفون 10، طراحی کانسپت هواوی P11 در پنل عقب نیز کاملا قابل توجه است. یک پنل صاف آینه‌ای به همراه یک دوربین سه گانه اولین چیزهایی است که می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. سه سنسور به صورت عمودی در گوشه سمت چپ پنل عقب صف کشیده‌اند و یک فلاش LED دوگانه نیز دیده می‌شود. فوکوس لیزری نیز برای کمک به دوربین‌های عقب در اینجا قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید:  تماشا کنید: دوربین هواوی پی ۱۱ سیستمی شبیه به دوربین TrueDepth آیفون X


اوان بلاس جزء اولین نفراتی بود که درباره دوربین هواوی پی 11 اظهار نظر کرد و اعلام نمود که دوربین این دستگاه یک دوربین 40 مگاپیکسلی سه گانه بوده که از قابلیت زوم هیبریدی 5X برخوردار است و اکنون کانسپت این دستگاه به نوعی همان مشخصات را نشان می دهد.

جزئیات زیادی از دوربین سه گانه پرچمدار جدید هواوی  وجود ندارد و مشخص نیست که دقیقا دوربین سوم برای چه کاری طراحی شده است. سایر مشخصاتی که در این دستگاه دیده می‌شود، مانند جک هدفون و بلندگوهای پایین به مانند طراحی معمول در گوشی‌های امروزی است.

ویدیوی زیر را ببینید و از طراحی کانسپت هواوی P11 لذت ببرید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر