;
coinex

تماشا کنید: دوربین هواوی پی 11 سیستمی شبیه به دوربین TrueDepth آیفون X

دوربین هواوی پی 11 سیستمی شبیه به دوربین TrueDepth آیفون X خواهد داشت
اوایل ماه جاری تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد دوربین هواوی پی 11 (Huawei P11) احتمالا یک سیستم دوربین سه گانه خواهد بود. سه سنسور که با چینشی افقی در پنل پشتی این دستگاه خودنمایی می‌کنند.

بعد از انتشار این خبر، گزارشی منتشر شد که نشان می داد نمایشگر پرچمدار بعدی هواوی احتمالا دارای یک ناچ -بریدگی در بالای صفحه نمایش- است.

این موضوع بر اساس استخراج کدهای سفت افزاری محصولات هواوی به دست آمده و گویای آن است که صفحه نمایش هواوی P11 چیزی شبیه به نمایشگر آیفون 10 اپل خواهد بود.


بیشتر بخوانید:  صفحه نمایش هواوی پی ۱۱ به مانند آیفون X دارای ناچ (شکاف) خواهد بود


در رویداد هواوی که به تازگی در لندن برگزار شد، کمپانی گوشی‌ساز هواوی، دوربین سه بعدی را با عنوان Point Cloud Depth Camera به نمایش گذاشت. این تکنولوژی جدید درواقع شبیه به یک لوازم جانبی است که به گوشی هواوی میت 10 متصل می شود. این ویژگی می‌تواند به خوبی با گوشی هواوی پی 11 ادغام شده و در دوربین این دستگاه جاسازی شود.

در ویدیویی که به تازگی در فضای وب به اشتراک گذاشته شده است، یکی از مهندسین آنر، عملکرد این دوربین را نشان داده و به سرعت یک اسکن سه بعدی از چهره خود می‌گیرد. با توجه به سرعت فرآیند ثبت این تصویر، می‌توان گفت که احتمالا دوربین Point Cloud Depth هواوی، شبیه به دوربین TrueDepth اپل نخواهد بود.

اساسا دوربین TrueDepth با استفاده از مادون قرمز، هزاران نقطه را بر روی چهره کاربر شناسایی کرده تا بتواند شکل آن را ترسیم کند، اما شیوه کار در دوربین جدیدی که هواوی آن را به نمایش گذاشت، عملکرد متفاوتی دارد.

ویژگی اسکن سه بعدی از چهره با دوربین هواوی پی 11 فرصت خوبی است تا این کمپانی وجود ناچ (شکاف) در نمایشگر گوشی پرچمدار جدید خود را توجیه کند.

با این وجود هنوز تا معرفی این اسمارت فون زمان زیادی باقی مانده است و هنوز نمی‌توانیم درباره این موضوعات با اطمینان صحبت کنیم. پس همچنان منتظر خبرهای جدید باشید و از دیدن ویدیوی زیر لذت ببرید.

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر