;
coinex

فولاد ایرانیان، به روز با بازار فولاد

فولاد ایرانیان ، به روز با بازار فولاد

با گسترش فراگیر دنیای ارتباطات و آی تی همواره روز به روز در جهت کاهش هزینه های اضافی و افزایش سرعت معاملات را شاهد بودیم.

و همچنین در عصر سرعت و فناوری های نوین شاهد خدماتی کارآمد و منحصر به فرد در جهت بهبود سرعت معاملات بودیم.

شرکت آتیه الکترونیک فولاد ایرانیان با تاسیس سایتی جامع مرتبط با صنعت فولاد همواره سعی در همراه شدن با دنیای فناوری و ارتباطات داشته است.

مجموعه فولاد ایرانیان بیش از 3 دهه قبل فعالیت خود را در زمینه تامین آهن آلات فولاد کاران در شمال کشور و تامین ورق  مورد نیاز کارخانجات لوله و پروفیل آغاز نمود. پس از آن از سال 1380 با تاسیس کارخانه ای در زمینه تولید سازه های فلزی امر تولید را نیز در کنار فعالیت بازرگانی خود قرار داد. با گذشت بیس ار 10 سال از تاسیس کارخانه این مجموعه با دارا بودن بیش از 200 پرسنل و با ظرفیت تولید 2000 تن در ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در بازار کنونی که اطلاعات سهم بسزایی در موفقیت دارد نیاز به داشتن اطلاعات دقیق سریع و به روز بیش از هر زمانی احساس میشود لذا مجموعه فولاد ایرانیان تصمیم گرفت با راه اندازی این سایت اطلاعات لازم برای داشتن معاملاتی موفق را در اختیار مصرف کنندگان آهن آلات قرار دهد وسهمی در زمینه ایجاد شفافیت در این بازار داشته باشد.

برخی از خدمات مهم این سایت عبارتند از:

1. ارائه قیمت ورق

ورق های فولادی تحت استانداردهای خاصی تعریف می شوند که استانداردهای رایج در ایران معمولاً دین آلمان می باشد، سپس استاندارد ASTM آمریکا و استاندارد گوس روسیه به ندرت قابل استفاده می باشد.

2. ارائه قیمت نبشی و ناودانی

نبشی به مقطعی گفته می شود که در سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می توان گفت که یکی از مهمترین پروفیل های ساختمانی است. که به صورت مرکب و منفرد در ساختمان ها به کار گرفته می شود.

3. ارائه قیمت میلگرد

میلگرد آجدار آهن یا آرماتور فولادی است که در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن (بتن) مورد استفاده قرار می‌گیرد. فولادی که به این منظور در سازه‌های بتن آرمه به کار می‌رود به شکل سیم یا میلگرد می‌باشد و فولاد، میلگرد نامیده می‌شود.

4. ارائه قیمت پروفیل

پروفیل به طور کلی در دو نوع ساختمانی و صنعتی وجود دارد، پروفیل‌های ساختمانی به آن دسته از پروفیل‌هایی اطلاق می‌شود که در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارند مانند در و پنجره‌های آلومینیومی و. . . در حالی که پروفیل‌های صنعتی به آن دسته از محصولاتی اطلاق می‌شود که در صنایع مختلف همچون خودروسازی، نظامی و.

5. ارائه قیمت تیرآهن

تیر آهن یکی از فرآورده های مهم حاصل از فلز آهن می باشد که کاربردهای بسیار زیادی دارد، اما کاربرد عمده ی آن در ساختمان سازی به شمار می آید. فلز آهن پر کاربرد ترین فلز موجود در پوسته ی کره ی زمین است، که می توان گفت در اکثر صنایع موجود در دنیا کاربرد دارد.

این مجموعه به دلیل داشتن تجربه تولید در کنار بازرگانی اشراف کاملی نسبت نیاز مصرف کنندگان نهایی آهن آلات دارد و با توجه به تجربه چندین ساله خود میتواند مشاور مناسبی جهت تامین آهن آلات پروژه ها و کارخانجات تولیدی باشد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    امیدوارم ثبات توی بازار اتفاق بیوفته هزینه ها بیاد پایین

    پاسخ

    درمورد قیمت میلگرد مطلب بزارید لطفا.

    پاسخ