;
coinex

با کاهش تقاضا، تولید آیفون X به زودی متوقف می‌شود!

با کاهش تقاضا، به زودی تولید آیفون X متوقف می‌شود!
تولید آیفون X (آیفون 10) متوقف خواهد شد. با اینکه این خبر بسیار عجیب است، اما به نظر می‌رسد که به حقیقت نزدیک‌تر است!

پیش از عرضه آیفون X، بسیاری بر این باور بودند که این گوشی می‌تواند در بازار موبایل جهان قدرتنمایی کرده و فروش خوبی را برای اپل به ارمغان بیاورد. این موضوع چندان خم دور از ذهن نبود، اپل ویژگی‌های جذابی را برای آیفون پرچمدار 2017 خود در نظر گرفت.

تکنولوژی صفحه نمایش اولد و استفاده از شکل جدیدی از ویژگی امنیتی به نام فیس آیدی مطمئنا در پیش بینی برای فروش هر چه بیشتر این گوشی در بازار، نقش مهمی را ایفا می‌کرد، اما به نظر می‌رسد که داستان فروش آیفون X برای کوپرتینویی‌ها روایت غم انگیزی دارد!


بیشتر بخوانید:  فروش آیفون X به اندازه‌ای که اپل آرزو می‌کرده، نبوده است!


مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد KGI Securities معتقد است که تابستان 2018، زمانی برای پایان عمر آیفون X خواهد بود. این تحلیلگر چندی قبل در یک گزارش دیگر نیز به این موضوع اشاره کرده بود که تولید آیفون X می‌تواند در اواخر 2018 و یا اوایل 2019 برای جایگزینی با یک مدل آیفون ارزان‌تر، متوقف شود.

هر زمان که اپل آیفون جدیدی را معرفی می‌کند، تولید مدل گذشته خود را متوقف نمی‌کند، اما قیمت آن را کاهش می‌دهد. این یک روال طبیعی برای اپل است، اما بر اساس گزارش چی کو، این روند برای آیفون 10 تغییر کرده و در نهایت تولید آن متوقف می‌شود.


بیشتر بخوانید:  قیمت آیفون ۱۰ در اوایل سال ۲۰۱۸ کاهش خواهد یافت!


با این حال، این پیش بینی به روند تقاضا برای خرید آیفون X بستگی دارد. اگر تقاضا همچنان روند نزولی داشته باشد، شاید اپل خط تولید آیفون X خود را تعطیل کند. این موضوع را چندان جدی تلقی نکنید، چرا که فقط بر اساس پیش‌بینی های مینگ چی کو شکل گرفته است؛ هرچند که معمولا پیش‌بینی‌ها او در اکثر مواقع درست بوده است!

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر